Gå til innhold

Vil ha bredbånd! Hva skal jeg gjøre?!

Anbefalte innlegg

Jeg er en av de få som fortsatt sliter med ISDN. Har mast noe utrolig på internettleverandøren(www.flink.no) men får aldri noe svar på om de vil bygge ut sentralen nermere der jeg bor. Jeg bor 4.km unna å få bredbånd, noe som er veldig irriterende. Er det noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre for å få fortgang i arbeidet med å få bredbånd?!

PS: er desperat etter bredbånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hør med andre levrandører...

Har gjort det å, men det er ikke nok underskrifter til at telenor vilo bygge ut. Å legge kabel tror jeg vil bli uaktuelt siden sentralen er 1.5mil unna. Ikke trådløst nettverk heller..

Lenke til kommentar
Hør med andre levrandører...

Har gjort det å, men det er ikke nok underskrifter til at telenor vilo bygge ut. Å legge kabel tror jeg vil bli uaktuelt siden sentralen er 1.5mil unna. Ikke trådløst nettverk heller..

Du bor vel antagelig ikke I Ullerøy ?

Nei ikker der nei, men nermere bestemt i rissa i trøndelag..

Lenke til kommentar
Jeg er en av de få som fortsatt sliter med ISDN. Har mast noe utrolig på internettleverandøren(www.flink.no) men får aldri noe svar på om de vil bygge ut sentralen nermere der jeg bor. Jeg bor 4.km unna å få bredbånd, noe som er veldig irriterende. Er det noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre for å få fortgang i arbeidet med å få bredbånd?!

PS: er desperat etter bredbånd!

Money talks. Finn ut hva du og naboene er villige til å gi for å finansiere utbyggingen slik at dere kan få bredbånd og hør med en ISP hva de skal ha for å bygge ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...