ludolf Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Ser at komplett og PSData selger win xp norsk home ed. for omlag 1100 kr. Noen som kjenner til om det er mulig å få den billigere?? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 hvis du er student, eller har barn som er det så får du lisensen til 500 spenn. det er oppgradering vel og merke. det er det nok på hjemmesidene til komplett eller ps data også, eller det kan være oem produkter. da må du kjøpe noe annet i tillegg, fortrinnsvis en pc. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 27. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2002 Prisene hos nevnte shoper er OEM, men hvis jeg kun ønsker plata og ingen PC, hva da?? Hvor kan jeg kjøpe den, og for hvor mye? Er ikke interessert i oppgraderingsversjon, men bootbar plate. Lenke til kommentar
Carfax Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Jeg kjøpte nylig WinXP Home Edition OEM hos Komplett til en pris av 1179,- Platen en fullt bootbar og er ingen oppdatering. Men det kreves at en kjøper en eller annen hardware. Jeg kjøpte en stk. floppykabel til 40 kroner. That's it! mvh. Carfax Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Carfax, godt gjort :wink: Har de noe lignende for Corporate Edition? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Corporate edition er, som navnet sier, for større bedrifter. Er likt Pro bortsett fra at det ikke trenger å aktiviseres (?) Corp. Ed. selges bare til bedrifter, ikke privatpersoner. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Corp. Ed. selges bare til bedrifter, ikke privatpersoner. Samme som med OfficeXP pro med frontpage 5.0 , "produktet er allerede aktivert" er meldingen. Lenke til kommentar
Viva Skrevet 30. juni 2002 Del Skrevet 30. juni 2002 Quote: Corp. Ed. selges bare til bedrifter, ikke privatpersoner. Samme som med OfficeXP pro med frontpage 5.0 , "produktet er allerede aktivert" er meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå