t542978 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har mistet cden Trenger versjo 5.6 eller 5.7 -helst den med mpeg2 driver..... Noen som kan sende meg den eller vet hvor jeg finner den? Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du kan ikke spørre oss hvor du finner den, da det deg selv som har mistet den. Og du vet bedre hvor du kan ha mistet den. Ellers er det vel bare å gå inn på support sidene til Pinnacle. Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Du kan ikke spørre oss hvor du finner den, da det deg selv som har mistet den.Og du vet bedre hvor du kan ha mistet den. Ellers er det vel bare å gå inn på support sidene til Pinnacle. Hehe... ikke misforstå... mente jo hvor jeg kunne finne den på nettet :!: Finner den jo ikke hjemme hos meg... gitt opp letinga... Pinnacle har bare lagt ut for nedlasting en oppdateringsversjon som trenger original cden for å kunne installeres Trenger derfor en snill sjel som kan pakke cden sin i en iso og sende den til meg eller om noen har en link hvor jeg kan finne vesjon 5.6 eller 5.7. Endret 15. mars 2005 av andrees Lenke til kommentar
bholmsen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Neida, jeg bare spøka litt, selv om det ikke kom så godt fram Har kun Pinnacle UsbTV selv. Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har den men jeg kan vel ikke gi deg den uten at jeg vet at du har kortet? sånn pirat/lisens greier? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pinnacle har bare lagt ut for nedlasting en oppdateringsversjon som trenger original cden for å kunne installeres Har du prøvd? For Pro/Rave trenger man ikke CDen.. (selv om den heter update) -Kisp Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har den men jeg kan vel ikke gi deg den uten at jeg vet at du har kortet?sånn pirat/lisens greier? Har kortet jeg. Hva skal man ellers med programvaren til kortet? Har du mulighet for å sende meg den eller legge den på web? -------------------- ...har prøvd med oppgraderingsversjonen... den gir beskjed om at man må ha installer versjon 5.6 eller 5.7 før man oppgraderer Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) skal sjekke kor stor den er har ikke mulighet til å opne opp en FTP server men viss du har dc så kan vi gå inn på en avtalt hub. Edit: den er 427MB legger den ut med dc, les PM som er sendt til deg Endret 16. mars 2005 av DArkwIng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå