Stian89 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hallo, hadde her om dagen er power point fremføring på skolen, og brukte da min egen bærbare, med widescreen.. Da bildet kom opp på prosjektoren, ble det kuttet i kantene, jeg går utifra at dette er pga at pcen har widescreen skjerm(16:9?) og prosjektoren kun støttet standard forma(4:3?). Finnes det noen løsning på dette, er det noen innstillinger på pcen jeg kan fikle med, evt i power pint, som kan ordne problemet, og få satt presentasjonen/skjermen til vanlig format(4:3?)? Takker, hadde vært til utroolig stoor hjelp, da skolens datamaskiner er noe inkompetente til å takle en sivilisert p.point presentasjon. Mvh Stian Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vi bruker ofte en PowerBook med widescreenskjerm til presentasjoner, uten problemer... Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, JoachimR, det hjelper han sikkert mye Har du sett etter om det er noe du kan endre på i innstilingene på pcen? Oppløsning eller noe sånnt noe? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, JoachimR, det hjelper han sikkert mye Poenget, vennen min, var at det fungerer. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, JoachimR, det hjelper han sikkert mye Poenget, vennen min, var at det fungerer. Ja, men som sagt, hjelper ikke å si det her Og grunnen til at det fungerer, er nok at prosjektoren du brukte har støtte for widescreen, noe sola ungdoms skoles nedslitte prosjektor ikke har, den kjører bare 4:3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå