Ole. Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Jeg skal kjøpe en laser multifunksjonsprinter til et lite firma. Den trenger kopi, scanner og printer, fax er ikke nødvendig. Det vil være 200-400 utskrifter og kopier i mnd, og bør derfor være økonomisk i bruk. Det vil bli for dyre driftsutgifter med en blekkskriver. Vil helst unngå å kjøpe separate maskiner på grunn av dårlig plass. Jeg lurer derfor på om det er noen som kan anbefale en printer til ca. 5000,-. Og helst deres egen erfaring med anbefalt printer. Mvh Ole Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg har kikket litt i samme segmentet, kanskje med litt større forbruk. Du kan jo ta en titt på de billigste fargelaserne fra Konica Minolta, selv om de kanskje sprenger budsjettet ditt noe. De har i hvert fall en del multifunksjonsprodukter. Endret 15. mars 2005 av Saftis Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Sjekk HP sine LaserJet 3020/3030. Kurante skrivere som også er rimelige i drift. Eneste aberet med disse er at man må demontere hele skriveren for å skifte varmeelement, men med et slikt volum som du beskriver vil ikke det bli et problem (kast og kjøp nytt). Edit: 3030 har for øvrig 33.6 kbps faks. Det finnes også en modell som heter 3380, men da til en annen pris. Endret 15. mars 2005 av Spirograf Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vi har en HP3020 på jobb, kjekk sak, mye for pengene. lqpl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå