Onkel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har kommet i skade for å slette noen filer fra harddisken som jeg trenger. De er altså slettet, ikke i recycle bin. Er det noen ting jeg kan gjøre direkte fra windows for å hente dem fram igjen? (Hvis ikke: hvorfor pokker ikke? Det er et vanlig behov, og en helt enkel rename-jobb av første bokstaven i filnavnet. Skjerpings, MS, dette burde være en standard del av ethvert filbehandlingssystem!) Er det eventuelt noen freeware tredjepartsprogrammer der ute som gjør dette for meg? De må være helt gratis; det eneste jeg har funnet er demoversjoner av kommersielle programmer, med en øvre grense på 64kb for å hente tilbake. Det må da være noen som har laget et helt enkelt verktøy for det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er ikke PC Inspector gratis, tro? http://www.pcinspector.de/file_recovery/uk/welcome.htm Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Takk for forslaget, men den fikk jeg en read-feilmelding på da den scannet disken (en feil som ikke har dukket opp i demoversjonene til de andre programmene). Andre forslag? Lenke til kommentar
morra Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Søk på Download.com Lykke til Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 Jess! Oppgraderte PC inspector, og vips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå