SteinF Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 mShop har 2 Nokia 3230 på lager :!: Link til produkt Lenke til kommentar
SteinF Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Har ikke sett at noen av de andre web-shoppene har den inne. Så da vurderte jeg det sånn at det var en nyhet jeg kunne dele med de på dette forumet. Vet at det er noen som har ventet på denne telefonen i en stund nå. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hm, denne telefonen falt i smak, Symbian OS 7.0s, stereo-mp3, minnekort, megapixel og stor skjerm. Det som taler litt imot er dårlig batteritid, at 3G-telefoner lanseres på løpende bånd og at Symbian OS 9.0 ikke er så langt unna. Den burde vel ligge på rundt 1700-1800 med binding til Telenor Bedrift+ ? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hm, denne telefonen falt i smak, Symbian OS 7.0s, stereo-mp3, minnekort, megapixel og stor skjerm. Det som taler litt imot er dårlig batteritid Dessverre ingen stereo Vi hadde en langt diskusjon rundt dette. Skal se om jeg finner tråden. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hm, denne telefonen falt i smak, Symbian OS 7.0s, stereo-mp3, minnekort, megapixel og stor skjerm. Det som taler litt imot er dårlig batteritid Dessverre ingen stereo Vi hadde en langt diskusjon rundt dette. Skal se om jeg finner tråden. HÆ!? Ingen stereo? Nokia = Lenke til kommentar
zand Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvor i alle dager har de fått denne fra da montro...? Såvidt jeg vet har ikke Telefast eller Dangaard hatt den på lager, men for all del, kan godt hende. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Hm, denne telefonen falt i smak, Symbian OS 7.0s, stereo-mp3, minnekort, megapixel og stor skjerm. Det som taler litt imot er dårlig batteritid Dessverre ingen stereo Vi hadde en langt diskusjon rundt dette. Skal se om jeg finner tråden. Var det jeg fryktet, synes det var vag formulering i nokias omtale ("Stereo FM-radio og mp3-spiller"). Her avkreftes det at den har stereo av en som har testet den : http://forums.hardwarezone.com/showthread....38&page=1&pp=15 MP3 playback is dual-mono Vel, da holder jeg fortsatt SX1 som den beste mobilen i prisklassen ~2500-3000, og rister hodet nok en gang i oppgivelse over Nokias strategi (tror til og med de ga ut 6600 som stereotelefon i USA, men mono i Europa). Får heller vente til det kommer noe billig snacks med 3G og Symbian 9 her i Nørge. Endret 16. mars 2005 av Saftis Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (tror til og med de ga ut 6600 som stereotelefon i USA, men mono i Europa) *Kremt* Nokia 6600 og 6620 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Nå er det nå slik at etter det jeg har hørt så bruker mshop et grossistlager istedenfor sitt eget lokale lager i lagerstatusen. EDIT: Anyway, nå står det Antatt 18.03.05 Endret 16. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå