Gå til innhold

GTA 3 versjon 1.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rekke forbedringer "my as". Er det virkelig ikke mer de har fått rettet på en dette

på 3 måneder. Fy **** nå må de se å få ut en patch som forbedrer frameraten.

Mange som kjører maskiner som er langt over anbefalt krav til spillet og som sliter med under 10 fps. Men på den lyse side så vet vi nå at rockstar jobber med patcher i allefall.

Lenke til kommentar

har også lagt merke til at directx er kommet ut i versjon 8.1b? men ikke på microsofts egen side? dette er noe jeg plukket opp på hardwareonline.dk sine sider og den filen var på over 20 mb- har ike lastet den ned siden jeg ikke stoler på andre enn microsoft update. hvis ikke den sier at jeg trenger det så gjør jeg det ikke. men allikevel? hva fixer den vesjonen? sliter med lagging i gta3 selv og jeg har en sinnsyk maskin.(synes jeg selv iallefall)

Lenke til kommentar

Klipp fra Betanews.com.:

 

Om directx 8.1b

"Note: This is not a newer DirectX than 8.1a (Home user), it's simply an updated redist file for developers to include with programs that require DirectX. Since its across all OS's, it doesnt hurt to have it backed up though. "

 

says it all :smile: bare for developers denne. Trenger ikke laste ned.

 

Ang. GTA3 er vel jeg en av de heldige som har konstant 40-50 FPS med alle settings på fullt. Lagger så og si aldri, og da kanskje et LITE hakk.

En kompis la merke til det når han kjørte i full fart langs motorveien. Det hoppa frem et par frames plutselig. Men bare i sjeldne tilfeller.

Har spilt i timevis i strekk uten problemer med framerate..har AMD XP1800+, 320MB SDRAM, GF3 Ti-200, og kjører Windows XP.

 

Og når jeg kommer hjem fra jobb kl 24 skal jeg sette i det flunke nye GF4 Ti4200-kortet som ligger i ryggsekken :grin:

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-28 18:30 ]

Lenke til kommentar

GTA3 flyter bra med meg. Stort sett fra 25-50 fps, men av og til ned i 17-18, da ser man at det hakker litt. Av og til stopper spillet opp i ca 5 sekunder, men lyden hakker. Dette kan skje i hvilke som helst situasjoner, men gjerne når jeg tar drive by shooting eller heftige skytescener. Irriterende, men ikke mer enn det...

 

Digger spillet :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 18:22, Bitex skrev:

Klipp fra Betanews.com.:


Om directx 8.1b

"Note: This is not a newer DirectX than 8.1a (Home user), it's simply an updated redist file for developers to include with programs that require DirectX. Since its across all OS's, it doesnt hurt to have it backed up though. "


says it all :smile: bare for developers denne. Trenger ikke laste ned.


Ang. GTA3 er vel jeg en av de heldige som har konstant 40-50 FPS med alle settings på fullt. Lagger så og si aldri, og da kanskje et LITE hakk.

En kompis la merke til det når han kjørte i full fart langs motorveien. Det hoppa frem et par frames plutselig. Men bare i sjeldne tilfeller.

Har spilt i timevis i strekk uten problemer med framerate..har AMD XP1800+, 320MB SDRAM, GF3 Ti-200, og kjører Windows XP.


Og når jeg kommer hjem fra jobb kl 24 skal jeg sette i det flunke nye GF4 Ti4200-kortet som ligger i ryggsekken
:grin:


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-28 18:30 ]</font>


 

 

 

Håper for din skyld at det går greit, oppdaterte selv fra gf 3-> gf 4, siden den dagen har ikke gta 3 vært det samme..

Lenke til kommentar

I hvilken sammenheng? gikk det helt rævva? eller ble det mye bedre? Vil tro jeg ikke burde MISTE noe performance når jeg kjøper et gfx-kort som er dobbelt så kjapt nesten. Hvis det skjer er det noe SERIØST mystisk ute og går. Og da går det an å finne ut av :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-28 22:12, Bitex skrev:

I hvilken sammenheng? gikk det helt rævva? eller ble det mye bedre? Vil tro jeg ikke burde MISTE noe performance når jeg kjøper et gfx-kort som er dobbelt så kjapt nesten. Hvis det skjer er det noe SERIØST mystisk ute og går. Og da går det an å finne ut av :smile:


 

Mistet en god del ytelse i gta 3 ja. Satt i kortet og fyrte opp gta 3..det hakket, brukte da innstillgene jeg hadde brukt på gf 3 kortet..Fyrte opp 3d mark 2001se også, fikk cirka tusen poeng lavere en det jeg fikk med gf 3 kortet. Har ikke funnet ut hva som er feil ennå. Tror det ligger i xp, for i win me så oppførte gf4 kortet seg eksemplarisk, vent på service pack 1 til xp, håper den hjelper.

Lenke til kommentar

Det gjorde IKKE jeg :smile: Gikk opp med 3000 3dmarks jeg, til 8081. Kan ikke bli stort mere fornøyd. Du har nok noe merkelig med hardware/software greier du som mista 1000 marks. Jeg har også Win XP. Men det kan vel være så mye rart..har MSI gf4 kort. Brukte ikke driverne fra CDn som fulgte med. Kjørte rett inn med detonator-drivere fra nvidia. Og VIA chipset med 4in1-pakken.

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Bitex på 2002-06-29 17:10 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...