Gå til innhold

Xbox og chip/modifikasjon

Kazalut

Anbefalte innlegg

Når man chipper en en xbox , bør man ikke ha "proffesjonel" hjelp til det? for å unngå skader?

Xecuter er ikke det en bra chip/modifikasjon===?? HVis man får xboxen modiisert hos en privat forhandler,er det ikke som oftest at de legger in alt nødvendig(øverføring fra pc til xbox,software....===)

Apropo, hvis man ikke får dette er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du helt "grønn" vil jeg ikke anbefale deg og modde selv. Gjør du en feil kan det lett få stygge konsekvenser for maskinen. Xecuter er en bra chip, med en haug av funksjoner. Når jeg modifiserer privat legger jeg inn alt av programmer du måtte finne brukenes, hva andre gjør veit ikke jeg;) Ellers er #xbins stedet å skaffe programmer mm.

Lenke til kommentar

Å sette i en chip er ikke noe prob... jeg satte i xecuter 3... måtte lodde noen punkt, det er ikke så vanskelig visst du har loddet før :)

Å flashe osv er ikke så vanskeli det heller...

Men når det kommer til å instalere nytt dash, osv.. så er det greit å ha noen som har gjort det før til å gjøre det dne første gangen!! og husk å ta backup :)

Jeg anbefaler Xecuter 3 p ådet STERKESTE!!! den er RÅÅÅ!!

koz deg!

Lenke til kommentar

Jeg har aldri skjønt poenget med å ha de "råeste" chippene. Selv har jeg Smart XX2, så skal kanskje ikke si noe. Men jeg bruker KUN en av Biosene, som startes automatisk. Om ikke det er et must og ha unødvendig mange bios'er, kunne flashe chippen over FTP(som ofte er mer jobb enn fra dvd-r), og du kan klare deg uten display forran, vil jeg heller anbedfale en chip som DUOX2. Denne chippen har en switch mellom 2 bios'er, noe som gir deg samme muligheter som med Xeceuter.

Det er som sjefen min på jobben sa engang,, folk VIL bli lurt. Nå skal jeg ikke si at du blir lurt om du kjøper en Xecuter, du har den råeste chippen som kan kjøpes for penger, men er det verdt det?

Lenke til kommentar

Executer 3 er for spesielt interreserte, den er "RÅ" som folk sier men 90% av alle eiere av en moddet xbox har ikke bruk for de ekstrafunskjonene den tilbyr kontra andre chipper. Duox2 får du billig i norge nå(kjøpte nettop en på qxl til 180 kr), denne chippen er bra valuta for pengene. Men er du en "xbox nerd" for å sette det på spissen, så går du for en X3(executer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...