MagE Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har nå prøvd og designe en vannblokk i SketchUp. men tror dere denne konstruksjonen vil kunne kjøle et kraftigt pelt? (se vedlagt bilde) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 her er fila om noen skulle vere intrisert. (er "n00b" enda) Blokk_2.skp Lenke til kommentar
kazaa Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kanskje du får litt inspirasjon av denne siden?: http://www.overclockers.com/tips793/ Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 tør jeg spør hvordan du skal få frest ut det mønsteret ? det må vell bli cnc fres ?? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 tør jeg spør hvordan du skal få frest ut det mønsteret ? det må vell bli cnc fres ?? tenkte jeg kunne gjøre det med vanlig fres. eller vil ikke det gå? NB! på teininga er alle mål feil, men fhorholdene er like Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 du skal hvære god vis du klarer svingene med en vanlig fres. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 du skal hvære god vis du klarer svingene med en vanlig fres. jeg har aldri prøvd og frese, så jeg viste ikke det . kan jeg ikke frese noe annet en rette streker med vanlig fres? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 du skal hvære god vis du klarer svingene med en vanlig fres. jeg har aldri prøvd og frese, så jeg viste ikke det . kan jeg ikke frese noe annet en rette streker med vanlig fres? Du kan klare å frese annet enn rette linjer, men det blir veldig vanskelig med vanlig fres når det er så små/skarpe svinger. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 ja jeg vil ikke anbefale å prøve å få til en jevn 90graders sving en gang med en manuell fres som man brukere hendene til å styre. det går rett å slett ikke tror jeg..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå