wazzza Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei. Lurer på at jeg får ønske meg laptop i bursdagsgave. Er det noen som har erfaringer med denne: http://komplett.no/k/ki.asp?sku=304733&view=detailed Har i hovedsak tenkt til å bruke den til skolearbeid og filmseing,, men når jeg først skal få meg laptop, kan jeg like gjerne ønske meg en ordtlig en. Spiller ikke særlig mye. Trenger ikke krutt nok til å spille de nyeste spillene, men helst NFSU2.... Synes det hele så meget bra ut, men lurte bare på om noen har andre meninger om den... mvh Øystein Endret 15. mars 2005 av wazzza Lenke til kommentar
Seven1979 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er jo kjempe fint med en laptop, men jeg ville ikke anbefalt den du har nevnt. Selv har jeg FS M1425 med en 1,7ghz prosessor og er kjempe fornøyd. Kan ikke si det er noen erstater for min stasjonære PC når det kommer til spill. "Jeg er nok litt for kresen når det gjelder kvalitet på grafikken" Den jeg har er jo en centrino maskin som har et lavere strømforbruk enn den du nevner som har en ordinær P4 prosessor som trekker mye strøm. Den duger helt greit til spilling, men du kan ikke kjøre undergroud2 med full detaljer på høy oppløsning. Det er en kjempe fin maskin, men den mangler bare en ting, det er bluetooth. Det kan jo bare ordnes med en USB plugg. Designet er ikke av den mest revolusjonerende, men poenget er at det fungerer. Jeg anbefaler den absolutt. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Takker for svar.. Da håper jeg mitt forslag om laptop blir tatt opp i regjeringen (muttern og fatter) Når det gjelder NFSU2 så kan jeg heller ikke spille det på max grafikk på min stasjonære. Det er rett som du sier, en laptop vil ikke erstatte en stasjonær like bra, men poenget er det at hvis jeg flytter for å gå på skole til høsten, så må jeg tenke på plass, og da tror jeg en stasjonær blir for stor.... Endret 16. mars 2005 av wazzza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå