[r]endre Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) I dag fikk foreldrene mine en ny data med en Scalowiew S19-1 Fujitsu Siemens LCD skjerm. I begynnelsen så alt ut til å funke bra, men så plutselig etter noen minutter ble skjermen svart. Jeg prøvde å skru skjermen av og på og fikk da bilde, men denne gangen varte det bare i noen sekunder. Dette har gjenntatt seg gang etter gang, og det nytter ikke å restarte PCen. Har sjekket at alle kabler er riktig koblet osv.. Vanvittig frustrerende. Noen som har peiling på hva problemet kan være? Setter stor pris på all hjelp. Edit: Klarer ikke å gå inn på menyen til skjermen, og får av og til opp meldingen: "No signal going to sleep" Endret 15. mars 2005 av [r]endre Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Prøv den på en anna pc da,og virke den ikke så bytt den.. Og eventuelt sjekk om skjermkorte sitter skikkelig på plass Endret 15. mars 2005 av KenBjork Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Har prøvd på en annen maskin også, akkurat det samme skjedde. Ser ut som jeg må bytte den ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå