Gå til innhold

Leveringstid i fra psdata?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel. Jeg hadde en bestilling fra PS data, og der var første pakkesporingsstoppen hos posten i Kristiansand. Jeg hadde en bestilling inne på en RAM brikke, et tastatur og noe annet småstæsj. De hadde ikke RAM brikken inne, og forventet den inn om en uke. Jeg sjekket tilfeldigvis innom nettsiden deres et par ganger på fredag og oppdaget plutselig at de hadde en på lager likevel. Ringte de opp og det viste seg å være en brikke som var kommet i retur uavhentet av en annen kunde. De flyttet den over til min orde, og 5 minutter senere så jeg hele prosessen sette igang på nett. Alt fra pakking til posten overtok. Her er pakkesporingen min:

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

11.03.05 19.50 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S

14.03.05 10.05 Registrert omlastingsterminal 0024 OSLO

15.03.05 08.06 Ankommet postkontor 0608 OSLO TØYEN

15.03.05 09.55 Utlevert 0608 OSLO TØYEN

Merk at 12 og 13 var henholdvis lørdag og søndag.

Jeg var ihvertfall veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle regner jeg med at PSdata rett i underkant av 3 måneder. Bestilte julaften, og venter fortsatt :D Men dette har jo vært leveranseproblemer direkte fra Thermaltake, så skal ikke klage på PSdata. De pleier å være kjappe til å få sendt unna varene når det er på lager, og da er det jo Posten som tar over og sørger for alle frustrasjoner.

Lenke til kommentar
Tja...

Hva skal jeg si? Har venta siden 27.12.04 på mitt vannkjølingssett, så alt er relativt ;)

Nei ikke alt er relativt all den tid du unnlater å fortelle bakgrunnen for din ventetid.

Det er en kjent sak at det du venter på var i julekalendern til gi bort pris,dermed fikk de enormt mange bestillinger og fikk problemer med å skaffe til alle.

De første som bestilte fikk jo selvfølgelig de som var på lager og dermed må resten belage seg å vente til produsenten kan lage flere, sånn er det hos alle.

Så å prøve å "drite" på en webshop på denne måten blir temmelig bak mål :cry:

Lenke til kommentar
I mitt tilfelle regner jeg med at PSdata rett i underkant av 3 måneder. Bestilte julaften, og venter fortsatt :D Men dette har jo vært leveranseproblemer direkte fra Thermaltake, så skal ikke klage på PSdata. De pleier å være kjappe til å få sendt unna varene når det er på lager, og da er det jo Posten som tar over og sørger for alle frustrasjoner.

Venter også på den :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg vil ha noe "kjapt trygt og billig", bestiller jeg fra PSdata. Det har skjedd mer enn en gang at jeg bestiller en vare på kvelden, og får hentelapp i posten dagen etterpå :)

Jeg bestilte denne paken den 27.09.04

Dato: Kl.: Hendelse: Poststed:

27.09.04 19.38 Innlevert postterminal 4606 KRISTIANSAND S

28.09.04 07.35 Ankommet postkontor 4550 FARSUND

28.09.04 16.22 Utlevert 4550 FARSUND FARSUND

edit: Jeg venter også på vannkjølinga jeg bestilte på julaften. Fikk sendingsbekreftelse i dag, regner med at jeg får hentelapp i morgen :w00t:

Endret av kazaa
Lenke til kommentar
Sikkert 3 dager (+/- 1 dag)

Er det i sandefjord eller i arendal PSdata har laget?

PSData har hovedsete i Arendal, men har også en avdeling i Kristiansand.

Angående trådstarters spørsmål: Varen vil sannsynligvis ankomme Kristiansand dagen etter at pakken ble levert på postkontoret, med tanke på at den ikke skal innom noen andre steder.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tja...

Hva skal jeg si? Har venta siden 27.12.04 på mitt vannkjølingssett, så alt er relativt ;)

Nei ikke alt er relativt all den tid du unnlater å fortelle bakgrunnen for din ventetid.

Det er en kjent sak at det du venter på var i julekalendern til gi bort pris,dermed fikk de enormt mange bestillinger og fikk problemer med å skaffe til alle.

De første som bestilte fikk jo selvfølgelig de som var på lager og dermed må resten belage seg å vente til produsenten kan lage flere, sånn er det hos alle.

Det var da fælt da Snekker`n?

Jeg mente det jo for det meste ironisk da... Hadde jeg ikke orka å vente, hadde jeg avbestilt det og bestilt det på MPX istedet til en billigere penge... Så ikke kom her med slike kommentarer...

Jeg driter loddrett i om det settet bruker 3 måneder på å komme hjem til meg, jeg bestilte det mest for moro skyld. Hadde jeg bestilt noe til mange tusen kroner hadde det vært en annen sak.

For å være litt mer "on-topic", så pleier varene jeg bestiller fra PS-Data å ta 4 dager fra de sender til de er hjemme i stua... Det er én til to dager lengre enn NetShop i Sandefjord, men dette skyldes geografiske årsaker, bl.a. det faktum at jeg bor i Tønsberg = 30 minutter fra NetShop/Komplett/MPX osv.

Jeg er ganske fornøyd med PS-Data. Eneste var at når de først fikk vannkjølingssettet brukte POSTEN 3 dager på å få det videre fra Kristiansand, noe som ikke er PS-Datas feil.

Så jeg "driter" ikke på noen webshoper som du så elegant velger å ordlegge deg. Jeg forsøkte faktisk bare å være vittig på en litt spydig måte. Men det er greit. Neste gang skal jeg utdype de utløsende faktorene til hvorfor ting tar tid...

- Det har faktisk ingenting med unnlating av bakgrunn og relativitet å gjøre.

Jeg er på ingen måte bitter eller vred på noen som helst slags måte. Jeg har satt settet i en av mine eksperimentelle PC'er for å se hvordan det er og for å vurdere støyen videre i ett annet eksperiment. Ikke noe annet.

Har vi saken oppklart og avklart? Takk!

Lenke til kommentar
Sikkert 3 dager (+/- 1 dag)

Er det i sandefjord eller i arendal PSdata har laget?

PSData har hovedsete i Arendal, men har også en avdeling i Kristiansand.

Angående trådstarters spørsmål: Varen vil sannsynligvis ankomme Kristiansand dagen etter at pakken ble levert på postkontoret, med tanke på at den ikke skal innom noen andre steder.

Ps-Data har ingen avdeling i kristiansand.

Kun Arendal

Lenke til kommentar
Tja...

Det var da fælt da Snekker`n?

Jeg mente det jo for det meste ironisk da... Hadde jeg ikke orka å vente, hadde jeg avbestilt det og bestilt det på MPX istedet til en billigere penge... Så ikke kom her med slike kommentarer...

Jeg driter loddrett i om det settet bruker 3 måneder på å komme hjem til meg, jeg bestilte det mest for moro skyld. Hadde jeg bestilt noe til mange tusen kroner hadde det vært en annen sak.

For å være litt mer "on-topic", så pleier varene jeg bestiller fra PS-Data å ta 4 dager fra de sender til de er hjemme i stua... Det er én til to dager lengre enn NetShop i Sandefjord, men dette skyldes geografiske årsaker, bl.a. det faktum at jeg bor i Tønsberg = 30 minutter fra NetShop/Komplett/MPX osv.

Jeg er ganske fornøyd med PS-Data. Eneste var at når de først fikk vannkjølingssettet brukte POSTEN 3 dager på å få det videre fra Kristiansand, noe som ikke er PS-Datas feil.

Så jeg "driter" ikke på noen webshoper som du så elegant velger å ordlegge deg. Jeg forsøkte faktisk bare å være vittig på en litt spydig måte. Men det er greit. Neste gang skal jeg utdype de utløsende faktorene til hvorfor ting tar tid...

- Det har faktisk ingenting med unnlating av bakgrunn og relativitet å gjøre.

Jeg er på ingen måte bitter eller vred på noen som helst slags måte. Jeg har satt settet i en av mine eksperimentelle PC'er for å se hvordan det er og for å vurdere støyen videre i ett annet eksperiment. Ikke noe annet.

Har vi saken oppklart og avklart? Takk!

Joda greit nok å være "vittig" men mange som leser et slikt innlegg vil oppfatte det som " å herregud venta så lenge,ja da bestiller ikke jeg fra dem" .

Derfor skrev jeg det jeg skrev, da ditt innlegg klart kan misforstås av mange.

PS: Jeg har varene mine fra Psdata levert dagen etter bestilling og jeg bor i Nordland.

Men for ordens skyld ,det er fordi jeg bestiller dem i expresspakke .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...