Schultz Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fordi mac (laptoper oxo) har noe så genialt som heter "sleep", windows har oxo dette, men da tar det sånn 20 minutter å starte den igjen. på en mac setter du den på sleep, den går i sleep på under sekundet og når du trykker på en tast eller åpner laptopen igjen, starter maskinen, som om den aldri skulle ha vært satt i noe annet modus. + at den ikke tar noe strøm i det hele tatt (min laptop sto i 4 dager sleep, uten å slå seg av). når du lukker laptopen går den automatisk inn i sleep. Derfor er det ingen verdens grunn til å slå av maskinen! Lenke til kommentar
muffe Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fra serveren min: [root@server root]# uptime 22:51:40 up 101 days, 3:37, 1 user, load average: 0.11, 0.11, 0.08 [root@server root]# Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 <delvis off topic> Avslåing er oppskrytt:P PC'en min har ikke vært avskrudd siden... ehm:P Flere måneder siden iaf:P Tror det begynner å bli noen uker siden sist jeg restarta den også. Ville trodd at XP starta problemer etter å ha vært aktiv i noen uker, men null og niks har skjedd. *under* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. juni 2005 Del Skrevet 12. juni 2005 Fordi mac (laptoper oxo) har noe så genialt som heter "sleep", windows har oxo dette, men da tar det sånn 20 minutter å starte den igjen. Tullprat. Som nevnt bruker min PC kortere tid å skru seg på enn skjermene mine (dvs et par sekunder). Lenke til kommentar
LotuZ Skrevet 14. juni 2005 Del Skrevet 14. juni 2005 Syns jeg har hørt at det ikke er bra at en laptop skal stå på over lengre tid? Er dette helt feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå