MR. Meg Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nå vurderer jeg snart å kjøpe meg overførings-dongle til datan. (mobilen) Noen å ambefale? Og hvor stor overføringhastighet i kbps er det lurt å ha? Trenger bare litt forslag eller ambefalinger. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Jeg har en D-link DBT-120 og den er jeg veldig fornøyd med,ikke noe problemmer,fungrerer fint sammen med XP SP2 sine drivere Link her til produkt Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Saken er den at uansett hvor rask dongle du har så vil ikke overføringen til mobil gå noe raskere fordi BT-porten i mobilen ikke støtter så høye hastigheter som dongelen i pc'n! Du kan få tak i dongels med hastigheter på 723kb/s og 1mb/s, men uansett så vil aldri farten bli noe særlig høyere enn 30kb/s pga. porten i mobilen. Endret 15. mars 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Jeg har en D-link DBT-120 og den er jeg veldig fornøyd med,ikke noe problemmer,fungrerer fint sammen med XP SP2 sine drivere Link her til produkt Fungerer IKKE fint sammen med XP SP2 sine drivere, i likhet med alle andre dongler. Legg inn driverne på nytt manuelt etter installering, så bruker du de originale driverne. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Jeg har en D-link DBT-120 og den er jeg veldig fornøyd med,ikke noe problemmer,fungrerer fint sammen med XP SP2 sine drivere Link her til produkt Fungerer IKKE fint sammen med XP SP2 sine drivere, i likhet med alle andre dongler. Legg inn driverne på nytt manuelt etter installering, så bruker du de originale driverne. Er ikke enig i deg der,jeg fjernet dbt-120 egne drivere som jeg la inn etter å ha lagt inn SP 2,men de ve fungerte dårlig hos meg,jeg slettet software til til DBT-120,puttet inn donglen og da fungerte donglen mye bedre etter at jeg la inn en tilgangsnøkkel for telefonen.Jeg anbefaler å gjøre det på den måten. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Sleger med på i denne tråden, da jeg nettopp har bestilt denne:MSI USB Bluetooth Key, og lurer på om denne vil fungere med min K700i... Jada, jeg burde spurt FØR jeg bestilte, men jeg kan jo eventuelt benytte meg av angreretten... Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Sleger med på i denne tråden, da jeg nettopp har bestilt denne:MSI USB Bluetooth Key, og lurer på om denne vil fungere med min K700i... Jada, jeg burde spurt FØR jeg bestilte, men jeg kan jo eventuelt benytte meg av angreretten... Den skal nok fungere den ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå