Dupper Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg liker ikke microplex så bra, noen som vet om noen brae sider med bra utvalg av kabinetter, for det er vanskelig å finne et og jeg liker nesten ingen av dem da... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Komplett.no Netshop.no 3dfxcool.no Dette er noen, men må stikke, så jeg har ikke tid til å legge inne flere. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) PSdata Databutikken Endret 15. mars 2005 av Vågebu Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) sorry, leste bare "overskriften"... foreslo microplex... Endret 15. mars 2005 av tori13 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Microplex! Han ville vite om noen netshops_utenom_microplex! Les posten før du svarer! Avatek Data Digitalimpuls.no PCcool.no PCstyling.no Databutikken.com.no DataKompaniet Flexi-Data VestbyData Mamoz.no Nå har jeg ikke flere som jeg kommer på i forbifarten, men det skulle være nok å velge i her! Lykke til med å finne et bra kabinett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå