scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hei, ser etter ny mobil (skal være "snærten") så kom jeg til å tenke på camshellmobilen med skjerm som gikk opp/ned når du trykka på en knapp... Noen som husker hva den heter? tror det var en Nokia.. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Samsung P510, tror jeg den heter.. Det var ihvertfall en Samsung! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Ja, det er Samsung P510. Et bilde vil kanskje friske opp hukommelsen? Bilde av knappen som ble litt stort for å postes her (fra Mobilmania.cz) Endret 15. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jepp! tror nok det var den *lete etter tester* takk for hjelpa! Endret 15. mars 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Meg bekjent så har amobil.no beklaglighvis ingen tester av denne telefonen. Men når det er sagt så skal den ligne mye på andre Samsunger, utenom den særegne motoren som åpner og lukker telefonen. Edit: Mobile-review.com har en review av den. En video der du kan se åpningen/lukningen i aksjon (whatmobile.net) Endret 15. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Synd amobil ikke har testet denne ja, syns den hadde fortjent en test! Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) hadde ikke gjort noe, de utenlandske testene er (i følge meg) ikke kritiske nok! ser jo 5 seksere i året! edit: selv om amobil ikke har som vane å teste "eldre" og "utdaterte" mobiler Endret 15. mars 2005 av scarface15 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tenkte mest på at de kunne testet den når den var ny jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Grunnen er nok heller at de har så mye å gjøre (relativt grundige tester) at de ikke hadde tiden. Og som sagt; denne telefonen skiller seg ikke alt for mye ut og var kanskje aldri en særlig stor volum modell som massen ville ha nytten av å se en test av. Edit: Ah, så det er sagt: Dette er det jeg tror altså... Men hold oss til emnetittelen nå Endret 15. mars 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå