Gå til innhold

Noen kødderinger meg

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HVa er sjansen for at noen afrikanere (som har 9 sifra nummer + landskode) har klart å gjette fram til mitt nummer + +47 foran?

Er ikke sikkert de er ute etter akkurat deg da..

Kan hende de bare har lyst til å terrorisere litt, tastet +47 og et eller annet nr. også bare var det deg. Helt tilfeldig.

Skjønner meg ikke på sånne folk jeg ass...

Fritidsproblemer i lange baner.. :nei:

Lenke til kommentar

Ja, dette er nok helt sikkert noen som er ute etter å sprenge deg, katta di og hele din familie til helvete. En gang var det en som faktisk tok en telefon fra et ukjent nummer, og han døde på stedet. Fryktelig tragisk historie. Andre følger kan være at alle pengene du har på magisk vis forsvinner, eller at du vil bli hjemsøkt av onde ånder. For all del, ikke ta telefonen. Da blir livet ditt ødelagt.

Nei, seriøst? Hvorfor ikke bare ta den telefonen, da? Hva er det verste som kan skje?

Lenke til kommentar

Kansje de bare vil lære seg norsk.

Men så er det ingen som vil ta telefonen når de ringer. :(

EDIT: sånn apropos, kan hende de hadde kontakt med en businesskar(iom. at de ringer og ringer og ringer) eller noe som hadde det nummeret før deg.

Er fortsatt folk som ringer til meg å spør etter 'Håkon' som hadde nummeret mitt før meg for noen år siden. :p

Endret av Neophus
Lenke til kommentar

Jeg får ofte at noen ringer til meg. Det står ukjent nummer, og når jeg tar den er det ingen som svarer, det går noen sekunder også legges det på. Dette har skjedd 2 ganger i dag! Andre gangen tok jeg ikke telefonen. Dette har pågått lenge, men aldri tenkt noe særlig på det. Det skjer med mellomrom. Lurer på hvem faen det er som ringer. Har sikkert 20 ubesvarte anrop med ukjent nummer, over de gangene jeg ikke har tatt den... minst 20... Forresten, det er på mobil

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Bruk min metode. Så lange du vet nummeret er det bare å ringe opp igjen. Når de tar telefonen er det bare å fyre løs med flest mulig banne-ord på flest mulig språk. Det er enda bedre om de ikke tar telefonen, for da kan du legge igjen en lang og fin if you call me again shall I (sensurert)... sang. I tilleg ringer du fra skjult nummer så de blir mer irriterte ;)

Lenke til kommentar
vet at noen tyver pleier å ringe med faste mellomrom, for å kartlegge når det er noen hjemme. sånn at de er sikre på at det ikke er noen der når de bryter seg inn.

Ja det var jo betryggende :ermm: ... Godt vi skal flytte snart da :!: . Men det er jo mobiltelefonen vi snakker om her da. Så det er nok ikke det heller. Jeg får ikke ringt tilbake, fordi det er skjult nummer...

Lenke til kommentar

Er det ikke bare å gjøre det så enkelt som å ta telefonen, svare og er det ingen som svarer bare la røret ligge av, blir dyre tellerskritt for utlendingen.

Ymse telefonselgere kan man faktisk reservere seg mot i Brønnøysundregisteret.

Man barte oppgir personnummeret så legges du som person i lista over de som ikke ønsker reklame på telefon.

Fungerer kjempebra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...