Gå til innhold

Noen kødderinger meg

uranus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ønsker å finne ut hvem det er, eller ihvertfall land og by sikkert for dette skjønner jeg ikke, jeg skjønner ikke hvorfor de skulle ringt meg.

*Nå ringer de igjen*

Cherbourg 233 (Frankrike) kan det også være..

www.gulesider.no vet alt! :thumbup:

Men hvilke land andre enn norge er så mye på den?!

Jeg tenkte jo at han kunne bruke den hvis numre var fra Norge! :roll:

Lenke til kommentar

Finnes jo utenlands opplysning og, men den er nok ikke noe å satse på.

Det der kan være så mangt, sikkert en som ringer feil og etteller annet skjer. kanskje en feil på en telefonsentral, hvem vet. Muligens en fra det landet som prøver å ringe en i norge men har feil nr.

Kan garantere deg det ikke er noe farlig! Lillebroren min fikk ny mobil nr var helt nytt en mann fra kina eller noe ringte et par tre ganger... forstod jo ikke hva det var...

Men er ingen grunn ti lparanoia ta tlf og snakk engelsk så finner du sikkert ut av det :)

Lenke til kommentar

Kan med en gang si at verken Telenor, Netcom eller andre operatører kan sperre et nummer. Hvordan i heiteste skal dem gjøre det? I hvert fall siden det er et utenlandsk nummer. Tenk hvis den muligheten var tilstede. Da kunne hvem som helst ringe inn til Telenor og si at noen kødde-ringer og få det sperret. Logikk folkens.

Lenke til kommentar
Kan med en gang si at verken Telenor, Netcom eller andre operatører kan sperre et nummer. Hvordan i heiteste skal dem gjøre det? I hvert fall siden det er et utenlandsk nummer. Tenk hvis den muligheten var tilstede. Da kunne hvem som helst ringe inn til Telenor og si at noen kødde-ringer og få det sperret. Logikk folkens.

Hva snakker du om?

Broren min hadde akkurat samme problemet.

En eller annen med russisk nummer ringte han hele tiden.

Han ble lei, og kontaktet telenor, de ordnet det for han iallefall.

Mvh Truls

Lenke til kommentar

Det virker veldig rart på meg det der. Hvordan kan Telenor sperre et nummer som bruker en helt annen operatør? Hvordan kan Telenor sperre et nummer på vegne av andre?

I så fall så kan det hende at Telenor har tatt kontakt med dem som ringte.

Lenke til kommentar

Er en eller annen idiot fra Sverige som ringte meg hele tiden og trodde jeg var eksen hans fra Norge. En annen gang var det en faksmaskin fra et solariumsenter som prøvde å sende oss faks via hjemmetlf, som resulterte i at den ringte som besatt hver natt.

Død over telefoner.

Lenke til kommentar

Hva snakker du om?

Broren min hadde akkurat samme problemet.

En eller annen med russisk nummer ringte han hele tiden.

Han ble lei, og kontaktet telenor, de ordnet det for han iallefall.

Mvh Truls

Hei !

Takk for henvendelsen til [email protected]

Vi kan dessverre ikke ringe vedkommende for deg, eller sperre for

spesifikke innkommende numre, da vi i dag ikke har en slik tjeneste

som muliggjør dette.

Med vennlig hilsen

Telenor Mobil AS

Lenke til kommentar

hadde samme prob som trådstarter par måneder tilbake.. bare at det var kinesere, med hemmelig nr.. som ringte å ringte å ringte å ringte hele tiden.. ringte til alle telefonene i huset samtidlig.... til slutt ble pappa så lei at han tok telefonen.. da var det ei kinesisk person (iaf som pappa sa) som sa på dårlig engelsk. "thank you" så la de på.. å siden har de aldri ringt :dontgetit:

Lenke til kommentar

Samme her og, +12464236202, som skulle bli øhh Barbados?

Eg lagra nummeret og la til ein "tom" ringetone til kontakten. Dermed kan dei ringe til skjegget detter av for min del :tease:

Motivet bak dette kan jo vere svindel. Sett at oppringeren har laga seg eit slags teletorgnr med 1000,- pr tellerskritt. Da kan det bli litt dyrt dersom vi faller for fristelsen å ringe tilbake :(

Lenke til kommentar
HVordan er det mulig å selv bestemme teleskritt?

Har du ikke sett feks sex telefoner?

At telenor ikke kan sperre nr handler om latskap.. Når du ringer går du via en sentral som oppretter en kobling mellom 2 linjer. Å legge til en liten programsnutt som gjør at en kan sperre for 2 koblings adresser burde være en enkel sak.

Uansett kan en ikke sperre for inkommende anrop på telefonen? Jeg har ikke min sikkerhets kode så få rike sjekka men på min telefon kan en sperre inkommende anrop. om det gjelder alle anrop eller kun de du taster inn selv vet jeg ikk, pga at jeg ikke kommer helt inn uten sikkerhetskoden...

Uansett ta tlf og forklar at de ringer feil!

Lenke til kommentar
Lett å forklare Afrikanere ja..

Siden de ringer med hensikt til et norskt nummer er jo sannsynligheten for at de er engelsk talende der... Hvis det ikke er med hensikt vil de muligens ta et hint da en fremmed talende person tar tlf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...