*Tronaldo* Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Først og fremst må jeg beklage at denne posten muligens har havnet i feil kategori - fant ingen bedre, dessverre. Vel, til poenget. Vanligvis når det skal være undersøkelser og lignende på websteder kommer dette i form av popups på de aktuelle sidene. Dette er til STOR irritasjon for svært mange (meg inkludert), og gjør at jeg får en dårlig smak i munnen i forhold til både nettsted og annonsør (eller hva jeg skal kalle de som ønsker en slik undersøkelse). Når jeg surfet innom her nå i ettermiddag var det kun en diskre liten notis i nyhetsfeltet med noe sånt som "En av våre samarbeidspartnere ønsker å finne ut av ditt syn på dem..." i teksten. Jeg kunne da velge selv om jeg ville delta eller avstå. Iom at jeg er svært imot popups på generelt grunnlag syntes jeg dette var en fin og ryddig måte å gjøre det på og deltok selvsagt. Kjempekred til Hw.no for at de kjører på denne linja, for det er det ikke mange som gjør. Jeg oppfordrer derfor alle sammen her på forumet til å ta undersøkelsen som tar 20 sekunder (bokstavelig talt) slik at vi både får støttet hw.no og slike undersøkelsesmåter generelt. Bra jobba! *Tronaldo* Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Flyttes til tilbakemeldinger om hardware.no Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Helt enig. Dette er den riktige måten å gjøre det på! Har selvfølgelig svart på undersøkelsen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Helt enig. Dette er den riktige måten å gjøre det på! Har selvfølgelig svart på undersøkelsen Samma her. Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Flyttes til tilbakemeldinger om hardware.no Doh! Det var jo den jeg leta etter, men som jeg ikke så! Takker *Tronaldo* Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Helt enig. Dette er den riktige måten å gjøre det på! Har selvfølgelig svart på undersøkelsen Helt enig. Som belønning for at den var såpass diskrét, svarte jeg på den Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 denne måten kan jeg like så denne støtter jeg 100% Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Enig med resten! Har nå fylt ut Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 er posten en samarbeidspartner for hw.no? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har alltid brukt popup-blokker så jeg har ikke lagt merke til det før (på en ganske god stund ihvertfall). Svart på denne... Lenke til kommentar
maedox Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg oppdaterer hw.no minimum ti ganger på en dag og har ikke lagt merke til dette. Var det for diskré kanskje. Hvor er undersøkelsen? Enig i at det er den riktige veien å gå. Pop-ups er irriterende, men jeg bruker opera og ser dem så godt som aldri. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvor er undersøkelsen? Tror ikke den er på forside-reklamene. Jeg har kun sett den i artikler. Er forøvrig enig - en diskré måte er best. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg så den på forsiden.. Svarer da på alt fra hw.no uansett, svarte på den forrige popupen og, bare koselig. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Reagerte litt på at det ikke var mulig å fylle litt ut angående det man mener om posten, har brukt flere av tjenestene deres som hjemme på kvelden og har måttet selv dra til postkontoret for å hente pakken. Alt for dårlig spør dere meg. Men en 10 til hw.no for implementeringen av spørreundersøkelsen på denne måten. Endret 16. mars 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Thel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg så den da jeg så på litt godsaker fra cebit, og deltok selfølgelig! Fikk vist at jeg ikke er fornøyd med postverket i Norge vertfall Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg tok den faktisk Men hadde tvilt på at jeg hadde tatt den hadde det kommet som iform av pop-up, ville mest sannsynlig klikket meg ut av den før jeg i det hele tatt hadde sett hva som sto på den Hadde bare flere nettsider gjort som her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå