Gå til innhold

Spørreundersøkelse på hw.no - Bra jobba!

Anbefalte innlegg

Hei!

Først og fremst må jeg beklage at denne posten muligens har havnet i feil kategori - fant ingen bedre, dessverre.

Vel, til poenget. Vanligvis når det skal være undersøkelser og lignende på websteder kommer dette i form av popups på de aktuelle sidene. Dette er til STOR irritasjon for svært mange (meg inkludert), og gjør at jeg får en dårlig smak i munnen i forhold til både nettsted og annonsør (eller hva jeg skal kalle de som ønsker en slik undersøkelse).

Når jeg surfet innom her nå i ettermiddag var det kun en diskre liten notis i nyhetsfeltet med noe sånt som "En av våre samarbeidspartnere ønsker å finne ut av ditt syn på dem..." i teksten. Jeg kunne da velge selv om jeg ville delta eller avstå. Iom at jeg er svært imot popups på generelt grunnlag syntes jeg dette var en fin og ryddig måte å gjøre det på og deltok selvsagt.

Kjempekred til Hw.no for at de kjører på denne linja, for det er det ikke mange som gjør. Jeg oppfordrer derfor alle sammen her på forumet til å ta undersøkelsen som tar 20 sekunder (bokstavelig talt) slik at vi både får støttet hw.no og slike undersøkelsesmåter generelt. Bra jobba!

*Tronaldo*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppdaterer hw.no minimum ti ganger på en dag og har ikke lagt merke til dette. Var det for diskré kanskje. :p

Hvor er undersøkelsen? :ermm:

Enig i at det er den riktige veien å gå. Pop-ups er irriterende, men jeg bruker opera og ser dem så godt som aldri.

Lenke til kommentar

Reagerte litt på at det ikke var mulig å fylle litt ut angående det man mener om posten, har brukt flere av tjenestene deres som hjemme på kvelden og har måttet selv dra til postkontoret for å hente pakken. Alt for dårlig spør dere meg.

Men en 10 til hw.no for implementeringen av spørreundersøkelsen på denne måten.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...