MrDude Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg kjøpte WoW tidligere idag, men jeg har ennå ikke prøvd det... grunnen til dette er at når jeg skulle laste ned den første patchen (v1.2.3) så laster den ned bra men kan ikke instalere fordi spillet ennå kjører. Spillet kjører ikke å kan ikke avsluttes (fordi det ikke kjører). Så jeg restartet maskinen og startet BNupdate, da istalerte den bra og jeg trodde alle problemene va løst. Men nei... når jeg nå starter spillet og logger inn så laster den ned den samme update en gang til og jeg får igjen feilmeldingen at jeg ikke kan innstalere spillet når spillet er igang, men spillet er jo avsluttet... men denne gangen nytter det ikke å restarte maskinen fordi når jeg da prøver å innstalere patchen så sier den at det ikke er nødvendig å instalere fordi den patchen jeg har er nyere eller lik den som jeg prøver å innstalere... Jeg blir rett og slett oppgitt... har så lyst til å spille WoW... så jeg håper på et raskt svar på hva jeg må gjøre... Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 prøv å restart pc'en det funka på meg... men jeg får ikke logget inn da begynner å bli veldig sint *tenker skjerm i veggen snart* Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 har restartet sikkert 5 ganger... men det virker ikke, det ser ut som om spillet ikke oppfatter at den allerede har instalert patchen Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hmmm merkelig.. for jeg instalerte den 2 ganger så restarta jeg marskina så funka det.. fikk spillet i dag Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 huff... fikk også spillet idag... gledet meg som fjell til å spille også fungerte det ikke instalerer på nytt nå... ber til alle verdens guder om at det skal virke Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg hadde akkurat samme problem. Jeg installerte, slettete,restarter i villdens sky. Ingenting fungerte. Det som ble løsningen til slutt for meg (tror jeg) var å starte task-manager (ctrl-alt-del) og så avslutte alle prosesser som ikke er absolutt nødvendige. Da virket det, den feiloppfattet ikke wow som kjørende lenger. Det skal også sies at ingen av de prosessene jeg avsluttet hadde noen tilknyttning til wow (som jeg vet). Du kan kanskje også prøve å laste ned stand-alonge patchen (fra bla. fileplanet) og så prøve samme regla på denne. Start da også i sikker-modus hvis det mulig. Jeg får sikkert samme problemet neste gang en patch slippes... Lenke til kommentar
MrDude Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! ENDELI Magnus jeg forguder deg over alt på jord akkurat nå... Nå blir det WoW på heltid Lenke til kommentar
AltuZ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 det funka for meg nå også... elsker alle som elsker WoW :D:D:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå