mushi Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Finnes det noen nettsider der du kan laste ned intro filmer til diverse spill? er mange gamle spill som det hadde vært kult å se introen til igjen. Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg husker introen i "Another World" som ganske grensesprengende for sin tid. Og når det gjelder grensesprengende spillgrafikk så kommer det originale "Prince Of Persia" inn i hodet. Visstnok blandt de første "store" spillene som brukte motion capture. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Neverwinter Nights har trolig favorittintroen min, så fremt jeg husker riktig. (Menneskekriger dreper minotaur) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Half- Life 1 - Adlri før har et spill gitt klarere beskjed: Du har ikke spillt noe some dette før. Fra toget til ulykken skjer, er det garantert den tøffeste mest banebrytende introen noensinne. Rart at den ikke ser ut til å være nevnt før(Folk nevner jo Half Life 2, som har langt dårligere intro). Skulle akkurat til å skrive nøyaktig det samme! Lenke til kommentar
Specter Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Final Fantasy X, kanskje ikke introen, men første film. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Lenke til kommentar
gnav Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 introvideon til pong. eller tetris. Lenke til kommentar
Bio Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Et lite søk vil vise at det finnes en tråd som er HELT lik denne. Når det er sagt, gjenstår det bare å si: "War.. War never changes..." Tydelig vis en som har skjønt det Fallout. Er det ikke også Lousie Armstrong som spilles i bakgrunen på intro nr. 2 ? Endret 2. juni 2005 av Bio Lenke til kommentar
royale Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Et lite søk vil vise at det finnes en tråd som er HELT lik denne. Når det er sagt, gjenstår det bare å si: "War.. War never changes..." Tydelig vis en som har skjønt det Fallout. Er det ikke også Lousie Armstrong som spilles i bakgrunen på intro nr. 2 ? Jepp! Har den jeg, genial! Den heter "A kiss to build a dream on" Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Metal Gear Solid 2, får g00se bumps hver gang. :love: Litt spam? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Jeg liker godt introen på Dungeon Keeper 2, mener jeg å tro.. Ellers likte jeg introen til min egen klan (Realm of Nordica) i et onlinespill som heter the reincarnation, som er lagd av en kamerat.. http://www.realm-of-nordica.com/intro/intro2.wmv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 Introene på Residen EVil 0 ig 1 på GC er jo unektelig pene da Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 18. juli 2005 Del Skrevet 18. juli 2005 fallout Når de hyggelige vault gutta åpner dørene for å si hei til de slemme slemme combine. Fallout 2 det da, men fett for det. Starcraft har bra intro den å. Sier kanskje ikke så mye om spillet eller historien.. men skaper en fet stemning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå