SirGalrim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Warcraft III Might & Magic VI Monkey Island 3 Planescape : Torment Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Flatout introen har eg sans for. Rocka musikk som passar til spelet og fine effektar. Kanskje litt kort men men. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Blood Omen - Den gang (9 år siden?) var det den mest horroraktige åpningen jeg hadde sett. Ble helt bergtatt. Fant en gammel Preview. Viser ikke mye CGI (?) men litt av spillet Endret 11. april 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Metal Gear Solid 2. Desuten var den aller første timen av Ocarina of Time helt magisk. Lenke til kommentar
Tonberry Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Logoen til lionhead helt i begynnelsen av Black & White var jo et fantastisk stykke introduksjon da... Jeg ble sittende å leke med den hver gang jeg spilte spillet Ellers så er introfilmen til prince of persia: Warrior within temmelig kul... Og sands of time hadde den mest overraskende begynnelsen noesinne... Menyen bare forsvant, og så begynte man å spille Og så ICO. Husker ikke om introen var så enormt bra egentlig, men hele det spillet er bare vakkert :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 World of Warcraft (den helt på starten). Metal Gear Solid 2. Cold Fear. Call of Duty!. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Baldurs gate 2 introen. Når Irenicus flakker fram og tilbake utenfor cella. Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Intro'n til Another world, kom ut til amiga for x-antall år siden. Den imponerte sterkt på den tiden. Synest forsatt den er kul. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Half- Life 1 - Adlri før har et spill gitt klarere beskjed: Du har ikke spillt noe some dette før. Fra toget til ulykken skjer, er det garantert den tøffeste mest banebrytende introen noensinne. Rart at den ikke ser ut til å være nevnt før(Folk nevner jo Half Life 2, som har langt dårligere intro). Andre gode... I det siste har jeg blitt mektig imponert av både Chronicles of Riddicks introbrett, og Resident Evil 4's. Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Golden Eye til Nintendo 64 selfølgelig...! Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Age of Empires 2 Ganske bra symbolikk med den sjakkspillinga Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Golden Eye til Nintendo 64 selfølgelig...! Nostalgi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Grim Fandango så klart. Der sier du noe. Et fantastisk spill; humoristisk, smart og trist. Enden var trist, spesielt for en tåreperse som meg...! Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Jeg synes at introen til Gran Turismo 4 var det en viss klasse over. Bilde og den høytidelige musikken ga et nesten religiøst bilde av spillet. Må vel kanskje kåre den til tidenes åpning. Vinner BromleAward 2005 Beste introsekvens: Grand Turismo 4 Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 31. mai 2005 Del Skrevet 31. mai 2005 Introen til GT4 er uten sidestykke. Helt utrolig bra! Lenke til kommentar
Darky Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Diablo IISpillene av Team 17 til Amiga Startopia Alltid likt Diablo2 sin film(er). Blizzard har alltid vært konge på det området. Ellers er mye nevnt som jeg synes er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå