Currybomb Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Jo, Metal gear 1 2 og 3. Endret 9. april 2005 av arian Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Final Fantasy VIII EOD. Ååååå så enig Agree! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1. Metal Gear Solid 1, 2 og 3. 2. Tett etter kommer "War... War never changes"! Fallout 1, og 2. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Som mange andre må jeg si MGS 1, 2 og 3. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1.Metal Gear Solid 3 2.Metal Gear Solid 2 3.Metal Gear Solid 1 Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 1. Metal Gear Solid 1, 2 og 32. Max Payne 2 Enig!! Lenke til kommentar
figure_02 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Warcraft III og LOTR BFME Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Beast på Amiga! Det var noe det.... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 - Giants Citizan Kabuto Det minner meg om noe. Jeg har alltid lurt på hva som faktisk er introen til det spillet. Tenker du på den filmen du får se når du starter første brett, eller finnes det en annen før det? Ble litt forundret når spillet hoppet rett ut i handlingen uten å forklare bakgrunnshistorien. Jeg skjønte jo hva som måtte ha skjedd (de andre Meccene hadde krasjlandet rundt på The Island), men jeg stusset over at spillet ikke viste meg dette direkte. Manualen ga meg heller ikke noe skikkelig svar på gåtene. Har alltid hatt en følelse av at det finnes en eller annen film som jeg aldri fikk se. Er dette tilfellet? For å holde meg delvis til temaet i tråden, nevner jeg at jeg elsker introene i Metal Gear Solid-, Halo- og Red Alert-spillene. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Sier bare: War.. War never changes. Hvilket spill er det fra? Fallout? Ja, sant det. Finnes den noen plass paa nettet? "Details are as always trivial..." *Frysninger* Helt klart Fallout serien Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg likte faktisk introen til Anarchy Online: Alien Invasion, men Fallout-introen er fortsatt klassisk i mine øyne Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Synes introen i Silent Hunter 3 er rimelig digg, har ikke sett så bra trailer til Sh-serien som i 3`ern. Link Masse å velge mellom Endret 11. april 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Metal Gear spillene, og Planescape: Torment Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Resident Evil 1 og Brothers in Arms synes jeg fikser biffen (i BiA tar jeg med det første "oppdraget" som en del av introen... dere vet hva jeg mener) Med dette sagt bør nesten samtlige Blizzard sine introer nevnes... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Resident Evil 1 og Brothers in Arms synes jeg fikser biffen (i BiA tar jeg med det første "oppdraget" som en del av introen... dere vet hva jeg mener) Med dette sagt bør nesten samtlige Blizzard sine introer nevnes... Mhm. Noko likt er det også i The Cronicles of The Riddick:EFBB og sikkert andre spill og. Endret 11. april 2005 av zefler Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Mhm. Noko likt er det også i The Cronicles of The Riddick:EFBB og sikkert andre spill og. At jeg kunne glemme den. Den er jo priceless... spesielt når du blir eskortert til cella... herlig. Introen til MI:3 er også fet, med Guybrush sittende på en radiobil. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 The Cronicles of The Riddick: EFBB introen var den første eg såg som hadde ein vri frå dei andre. Mao Tøfft Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Half-Life 2 har en ganske kul intro, synes jeg...en litt spooky/spennende atmosfäre over det hele. Passer jo fint etter slutten i HL 1. Og ja, enig med at introen i Max Payne 2 er fet, forsåvidt gjelder dette også Max Payne 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå