Gå til innhold

Beste introduksjonsekvens i et spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
- Giants Citizan Kabuto

Det minner meg om noe. Jeg har alltid lurt på hva som faktisk er introen til det spillet. Tenker du på den filmen du får se når du starter første brett, eller finnes det en annen før det? Ble litt forundret når spillet hoppet rett ut i handlingen uten å forklare bakgrunnshistorien. Jeg skjønte jo hva som måtte ha skjedd (de andre Meccene hadde krasjlandet rundt på The Island), men jeg stusset over at spillet ikke viste meg dette direkte. Manualen ga meg heller ikke noe skikkelig svar på gåtene. Har alltid hatt en følelse av at det finnes en eller annen film som jeg aldri fikk se. Er dette tilfellet?

For å holde meg delvis til temaet i tråden, nevner jeg at jeg elsker introene i Metal Gear Solid-, Halo- og Red Alert-spillene.

Lenke til kommentar
Resident Evil 1 og Brothers in Arms synes jeg fikser biffen (i BiA tar jeg med det første "oppdraget" som en del av introen... dere vet hva jeg mener)

Med dette sagt bør nesten samtlige Blizzard sine introer nevnes...

Mhm. Noko likt er det også i The Cronicles of The Riddick:EFBB og sikkert andre spill og.

Endret av zefler
Lenke til kommentar
Mhm. Noko likt er det også i The Cronicles of The Riddick:EFBB og sikkert andre spill og.

At jeg kunne glemme den. Den er jo priceless... spesielt når du blir eskortert til cella... herlig. Introen til MI:3 er også fet, med Guybrush sittende på en radiobil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...