Laserlasse Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Master of Orion 3 - enorm innledning. Enkel, stilren og kraftig. Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Final Fantasy VIII EOD. Ååååå så enig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1. the legend of zelda: ocarina of time (vil aldri glemme når den feen flyr gjennom lufta for å vekke Link) hva er så "uforglemelig" med den? Uansett min liste 1. Metal gear solid 3 ( ) 2.half life 2 3. GTA Vice City 4.WarCraft 3 5.Riddick 6.MGS2 Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Metal Gear Solid 3 : Snake Eater har en vannvittig bra åpningssekvens synes jeg, særlig hvis du har surround og Widescreen. Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Introen til Monkey Island 3. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 - Giants Citizan Kabuto WIN! Lo meg i filler en gang for mange år siden. Lenke til kommentar
levilord Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1. the legend of zelda: ocarina of time (vil aldri glemme når den feen flyr gjennom lufta for å vekke Link) hva er så "uforglemelig" med den? Uansett min liste 1. Metal gear solid 3 ( ) 2.half life 2 3. GTA Vice City 4.WarCraft 3 5.Riddick 6.MGS2 noen har spesielle minner til det spillet fordi det er et strålende spill vet du. jeg også skrev tidligere at jeg synes den er uforglemmelig, og det er helt sant. du har kanskje ikke spilt så mye ocarina of time eller hatt det selv, eller hva? Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 1. the legend of zelda: ocarina of time (vil aldri glemme når den feen flyr gjennom lufta for å vekke Link) hva er så "uforglemelig" med den? Uansett min liste 1. Metal gear solid 3 ( ) 2.half life 2 3. GTA Vice City 4.WarCraft 3 5.Riddick 6.MGS2 noen har spesielle minner til det spillet fordi det er et strålende spill vet du. jeg også skrev tidligere at jeg synes den er uforglemmelig, og det er helt sant. du har kanskje ikke spilt så mye ocarina of time eller hatt det selv, eller hva? Nei, du har et godt poeng. EID! (jeg ble eid altså) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 (endret) Mechwarrior 2, Realms of the Haunting. edit: nesten alle introene til blizzard sine spill. X-wing. Endret 19. mars 2005 av rivaldo Lenke til kommentar
levilord Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 1. the legend of zelda: ocarina of time (vil aldri glemme når den feen flyr gjennom lufta for å vekke Link) hva er så "uforglemelig" med den? Uansett min liste 1. Metal gear solid 3 ( ) 2.half life 2 3. GTA Vice City 4.WarCraft 3 5.Riddick 6.MGS2 noen har spesielle minner til det spillet fordi det er et strålende spill vet du. jeg også skrev tidligere at jeg synes den er uforglemmelig, og det er helt sant. du har kanskje ikke spilt så mye ocarina of time eller hatt det selv, eller hva? Nei, du har et godt poeng. EID! (jeg ble eid altså) hva? har du faktisk eid spillet? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Final Fantasy VII, så klart. Ja, det er så tøfft at de sirkler rundt pilaren som topplata liger på Så zoomer de inn på toget *drømme* Lenke til kommentar
Laman Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg synes introen til Doom 3 var ganske bra. The Chronicles of Riddick var også tøff. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 BF Vietnam! (digg musikk!) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 BF Vietnam! (digg musikk!) Seriøst? Den er jo veldig liten. Nokre heli som kommer litt skyting og napalm bombing. Smaken er som baken den er delt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Et lite søk vil vise at det finnes en tråd som er HELT lik denne. Når det er sagt, gjenstår det bare å si: "War.. War never changes..." Definitivt. ...the end of the world occoured pretty much as we had predicted. Ellers har Blizzard en del veldig, veldig, veldig bra introsekvenser Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Diablo II Spillene av Team 17 til Amiga Startopia Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Kva er det som gjer ein introsekvens god? The Cronicles Of The Riddick Splinter Cell: Chaos Theory Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Har fått dilla på WoW introen, vet ikke hvorfor. Bra musikk og bra grafikk har vel litt av skylda;) Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Mafia og MGS 2, introen til #3 i spillet var elendig. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 BEste er jo selvølgelig 8uavhengig av rekkefølge) The Legend of Zelda: Ocarina of Time Warcraft 3 Reign of Chaos + The Frozen Throne Diablo 2 + expansion pack Battlefield 1942 BAttlefield Vietnam Starcraft + Broodwar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå