Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 De spillene som etter min mening har best introduksjonsekvens er: 1. Gabriel knight 2: The beast within 2. Gothic I/II (vanskellig å bestemme seg for hvilket av disse spillene som har best intro) 3. Abes Oddysee/Exoddus (ditto) 4. Alone in the dark 4 5. Tex Murphy: Under a killing moon Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Max Payne 2 har jo bra da, men litt langtekkelig.. Sw: Kotor2 (husker ikke helt 1'ern ) LOTR: BFME (ren kopi fra proulogen til filmen, men den er jo bra) Gadd ikke komme på flere nå Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 1. Metal Gear Solid 1, 2 og 3 2. Max Payne 2 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gran Turismo 4 Mafia Commandos Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mafia Veldig enig der, ja Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Max Payne 2 sin synes jeg er bra. Lenke til kommentar
daniman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 1. the legend of zelda: ocarina of time (vil aldri glemme når den feen flyr gjennom lufta for å vekke Link) 2. super mario 64 3. zelda. TWW 4. super mario sunshine Dere vil kanskje spør meg hvorfor de to seriene blir gjenntatt, men dette er ganske enkelt fordi at nintendo er så geniale når det gjelder slik. og når man vet at man har et kvalitetseventyr å begi seg ut på, da er introen også kvalitet. de skaper alltid spenning, og når man runder spillet vil det være et høydepunkt. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Fikk frysninger av åpningssekvensen i Gran Turismo 4. Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Mafia Onimusha 3 Warcraft 3 Disse tre har usedvanlig bra introsekvens! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Introen til det første command & conquer spillet var jo genial da, husker jeg levde meg godt inn når jeg så den. Blizzard har jo lagd noen kule de og, diablo 2 f.eks. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Introen til Need for speed 2 var genial! Gammel men god! Får lyst å svi gummi! :!: Lenke til kommentar
slash Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Et lite søk vil vise at det finnes en tråd som er HELT lik denne. Når det er sagt, gjenstår det bare å si: "War.. War never changes..." Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Introsekvensene i Abe's Oddysee/Exoddus er intet mindre enn genistreker Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Dawn of War har en ganske tøff, synd at ikke spillet lever opp til introen. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Når det er sagt, gjenstår det bare å si: "War.. War never changes..." Den får også min stemme, men må vel fortsette med en quote som passer: "I wish they would stop saying I never change, I can change." Er riktignok fra "feil" spill i serien, men var nå et litt artig randomencounter alikevel. (4 horsemen of the post-apocalypse) (det er da altså Fallout det er snakk om her) Likte også Syndicate, Mafia og diverse introer i gamle Westwoodspill. Er det bare meg eller virker det som om det var mer fokus på en god intro før enn nå? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Av nyere spill så er jeg meget fascinert av introen på Burnout3. Musikken passer så bra til handlingen, og alt er bare helt topp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå