AndersenA Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen her som har et Olympus mju 410 ? Åssen blir bildene? Er det mye bildestøy? Jeg hadde ett Olympus mju mini og det syntes jeg det var forferdelig mye bildestøy på (særlig inne og i halv-mørkt). Noen erfaringer? Lenke til kommentar
nan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Jeg har dette kameraet,og er ikke fornøyd med innebilder/ blitzbilder,ei heller bilder i dårlig lys.Ellers er det helt greit. Men når man er vandt til speilrefleks,så blir jo ikke dette noe annet enn et lettvindt kamera til turer og sånt,der man ellers ikke hadde tatt med seg kamera. Du bør også være stø på hånda når du tar bilder med dette kameraet. Lenke til kommentar
AndersenA Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hei!Jeg har dette kameraet,og er ikke fornøyd med innebilder/ blitzbilder,ei heller bilder i dårlig lys.Ellers er det helt greit. Men når man er vandt til speilrefleks,så blir jo ikke dette noe annet enn et lettvindt kamera til turer og sånt,der man ellers ikke hadde tatt med seg kamera. Du bør også være stø på hånda når du tar bilder med dette kameraet. Kan du legge ut et bilde her på formuet som er tatt inne (i litt dårlig lys)? Det hadde vært kjempe snilt Lenke til kommentar
nan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei! Jeg har nok ikke så lyst til å legge ut bilder i all offentlighet.Men om du gir meg en mailadresse,kan jeg sikkert sende deg et par bilder. Lenke til kommentar
AndersenA Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Hei!Jeg har nok ikke så lyst til å legge ut bilder i all offentlighet.Men om du gir meg en mailadresse,kan jeg sikkert sende deg et par bilder. Hei, min e-mail er: [email protected] Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå