svalbard Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kom over denne fra bt.no Lenke til kommentar
sull Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pondus e rett og slett en genial serie Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pondus er herlig :!: Men lurer på om dette bryter noe med copyrighten.... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pondus er herlig :!: Men lurer på om dette bryter noe med copyrighten.... Nei... Han sier jo selv at det er tatt fra bt.no, så det er vel like lett å bare linke.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei...Han sier jo selv at det er tatt fra bt.no, så det er vel like lett å bare linke.. Tror det var ment som en vits under samme tema som tegneseriestripa. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Pondus er herlig :!: Men lurer på om dette bryter noe med copyrighten.... Nei... Han sier jo selv at det er tatt fra bt.no, så det er vel like lett å bare linke.. Er ikke sikker på om jeg forstod den, men grunnen til at jeg ikke linket, er at hvis jeg linker, så må de som ser denne imorgen, bla en tilbake for å skjønne poenget. Derfor sier jeg at den er hentet fra bt.no men jeg tok å klippet den ut og lagret den i paint. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Pondus er konge! :!: Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nei...Han sier jo selv at det er tatt fra bt.no, så det er vel like lett å bare linke.. Tror det var ment som en vits under samme tema som tegneseriestripa. Den var kanskje i det tørreste laget, men godt noen forsto den :!: Endret 15. mars 2005 av Aeternus Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Den var kanskje i det tørreste laget, men godt noen forsto den :!: Syns den var genial, jeg! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Pondus er og blir konge no SHIT!? Lenke til kommentar
magio Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hahaha, dagens latterkrampe Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hahaha, dagens latterkrampe krampe fikk jeg ikke men.. en liten TPSB kanskje Lenke til kommentar
nxo Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 pondus ruler, men hva har den med warez å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå