Alte-to Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg skal flytte Pata diskene i den andre PC'n min som er koblet til en 4port 3com switch/gateway med egen uplink til DSL for og map'e en stasjon så må jo en mappe deles. Hvordan er det da med sikkerheten? kan andre folk "browse" den også? jeg må jo ha skriverettigheter osv på disken også da... jeg kjører Norton Internet security 2005, WinXP Pro Eng SP1 hvordan gjør dere med 1+Tb filserver det??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 De fleste har somregel en egen pc med alle diskene i som server, og bruker windows fildeling og mounter diskene på sin pc. Bare du har brannmur så skal det vel egentlig være ganske sikkert ville jeg tro.. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Har ikke SP2 brannmuren da... regner med jeg legger inn det når jeg flytter diskene... jeg har sett ymse filer som dukker opp i ShareDocs'n titt og ofte men det KAN jo være et program som gjør det... men ikonene er så rare !?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå