Gå til innhold

USB-problem, Inspiron 5160

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en Dell Inspiron 5160 for en måneds tid siden, Er i utgangspunktet storfornøyd med både maskinen og Dells service, men nå begynner jeg å bli litt lei. Grunnen er at USB-portene har skjært skjært seg. Først sluttet de å virke etter en ukes tid, dagen etter kom det en kis og byttet hovedkort og alt fungerte igjen, seinere den dagen, røyk noe annet greier, dagen etter kom det en og byttet hovedkortet. Etter en ukes tid, forsvant plutselig USB-portene igjen! Da fikk jeg ny maskin, den kom etter en uke (i går), idag forsvant søren tute meg USB-portene på den helt nye maskinen også!

Eneste jeg har hatt i portene er et Canon-kamera og en mus (A4-tech optical 3D Mouse). Er det virkelig det tredje hovedkortet på rad som er ødelagt, eller er det jeg som ødelegger USBen ved å putte en mus og et kamera i? Har ikke sett noen andre på verdensveven som klager på hovedkortet på denne maskinen, så jeg begynner å lure på om det er noe med det jeg putter inni...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe det var pussig :hmm:

jeg ville prøvd følgende:

1.innstalert HK drivere på nytt (www.dell.com) finner du nokk de.

2. innstalert usb2 drivere

3. testa camera \ mus i en annen pc.

4. sjekk kablene \ usb portene se om di er løse eller no skade på di

5. ta en skikkelig prat med dell

6. hmm da gikk jeg tom for muligheter.

gjeller dette alle usb portene dine ? tilogmed di portene framme på kabinette(vis det er stasjoner du har da)

uansett lykke itl med usb problemet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...