Gå til innhold

Motorola V220 førsteinntrykk m/ bilder

Anbefalte innlegg

Legger ut en minitest av Motorola V220. Vet det finnes andre tester men legger ved fler bilder.

Motorola V220 skaffes, NETCOMLÅST, hos blant andre REMA1000 for 750,-.

Hva får du?

Jo: En lekker og utrolig liten flipptelefon med VGA kamera, videoavspilling, bra skjerm, bra spill, bra ringetoner, GPRS, MMS, kalkulator, vekkerklokke, avtalebok m/ kalender, ringetonemixer m.m.

Førsteinntrykker er størrelsen. En av de minste flippene jeg har testet. 85.5 x 44 x 24 mm, 80 cc samt 100 gram er ikke mye å skryte av ( eller , det er det jo! ). Vekten på 100 gram stiller jeg spørsmålstegn ved. Det virker MYE lettere..

Skjermen er av typen CSTN og viser 65.556 farger. Ikke i nærheten av hva Motorola vanligvis putter i sine telefoner. De er TFT standard. Man får det man betaler for. Oppløsningen er også usle 128 x 128 pixels. Ytterskjermen viser kun gråtoner.

Kameraet er VGA ( 640 X 480 ) og er faktisk imponerende bra! Utrolig til en slik pris. Man kan ikke ta opp video men spille av. Minet er oppgitt til 1.8 MB men er på 1.9 MB.

Telefonen er ellers rask i menyene og ved SMS skriving.

Telefonen virker en smule skjør. Det knirker fælt og spesiellt når man lukker og åpner flippen. Er dette kun min?

Ellers er dette en typisk MOTOROLA. Samme menyer og menystyring

Pris tatt i betrakning så er dette ett knallkjøp! Bitteliten flipp, med VGA kamera, 65.556 farger, videoavspilling , spill m.m til 750,- blanke riksdaler? Damn, jeg må ha en til! Første mann til mølla, Rema 1000 er snart utsolgt!!

Legger ved bilder enkeltvis men vil gå over til photobucket etterhvert. Da blir det enklere for dere å se :-) Ikke sant Arehei?

post-219-1110912928_thumb.jpg

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...