ErlendRU Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 har det ja, men syns ikke det er noe særlig.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Joh, har det. enaasen er brukernavnet.Begynet å bruke den for noen dager siden.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 jasså enelya, hvor i tr.heim er det du holder til? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Mhm, har profil der...ikke den mest aktive akkurat. pitioi (eller namm, som er den gamle jeg mistet passordet til) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hehe eg blinker ja og har fått poster fra fjortiss jenter om kor fine vofsen min er og en har tilåmed satt meg på venneliste. Jaja. har truffet på flere kjente der da. En kjapp søk: http://blink.dagbladet.no/user/index.html?user_id=41873 HAHA Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har en profil der, men bruker den aldri. Den har aldri vært noe særlig populær heller, da jeg kaller meg for et litt rart nick, og aldri gadd å legge ut bilde eller noe særlig info. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Hehe eg blinker ja og har fått poster fra fjortiss jenter om kor fine vofsen min er og en har tilåmed satt meg på venneliste. Jaja. har truffet på flere kjente der da. En kjapp søk: http://blink.dagbladet.no/user/index.html?user_id=41873 HAHA Mye unger der da. På forsiden er jo det bilder og noen ser pene ut på det lille bildet(uten info om kjønn eller alder) så klikker man på den og kommer til friggings småfolk helt nedi 8års alderen ffs. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Registerte meg nettopp jeg. Skal se hvor mange slibrige meldinger jeg får sendt før jeg blir bannet. Edit: http://blink.dagbladet.no/user/index.html?user_id=440649 Endret 16. mars 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jasså enelya, hvor i tr.heim er det du holder til? Hm. Cirka på den rette siden av byen. Hva med deg? Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Blink er jo da norges største nettsamfunn. 4.67% av norges befolkning er medlemmer der. Har flere ganger opplevd at jeg ikke kunne logge inn pga. at maks antall personer som kan logge seg inn er 9300. Er jo en del fler enn det som har vært maks her på HW forum. (Jadda, vet jeg ikke kan sammenligne). Btw. jeg er mrdeath. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Heiter Earendil på Blink. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Finne seg dame på nettet er more or less unlikely. Eigentleg ikkje, eg har blitt kjend med ganske mange via Blink og MSN. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Finne seg dame på nettet er more or less unlikely. Det er vel ikke nå jeg skal komme og si at jeg gjorde nettopp det? Snakket med venninne til venninne på MSN første gang jeg var borti henne, ikke helt det samme, men, men... Lenke til kommentar
RIP Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vel det finnes jo en #hw.no gruppe der inne. Gå inn på meg (infamous) og sjekk gruppelista. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Joh, har det. enaasen er brukernavnet.Begynet å bruke den for noen dager siden.. Fant ikke deg. Har brukt det en stund, er en del gamle kjente som ikke har MSN som har det, så da er det ganske greit å ha.. Heter forøvrig Marvil der også. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jasså enelya, hvor i tr.heim er det du holder til? Hm. Cirka på den rette siden av byen. Hva med deg? om jeg har i det hele tatt skjønt det. lade, mot ranheim Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 jasså enelya, hvor i tr.heim er det du holder til? Hm. Cirka på den rette siden av byen. Hva med deg? om jeg har i det hele tatt skjønt det. lade, mot ranheim Ok:) Hvor gammel er du da? Lenke til kommentar
Izor Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jasså enelya, hvor i tr.heim er det du holder til? Hm. Cirka på den rette siden av byen. Hva med deg? om jeg har i det hele tatt skjønt det. lade, mot ranheim Ok:) Hvor gammel er du da? Hey hey break it up ingen dating på hw forumet, geeks dater ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå