Enelya Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare lurer på om det er mange her som har profil på Blink(blink.dagbladet.no)? (Er litt usikker på om det er her jeg skal poste det. Så ikke kjeft på meg ) Teit at tittelen på emnet må være på minst tre ord, btw. Lenke til kommentar
brd Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 ja har izoren heite eg men er aldri inpå det suger Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg er registrert der, men bruker det ikke aktivt akkurat. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det som er nasty på blink er alle de fjortissjentene som har 40år gamle griser i vennelista si og omvendt. Også står det lissom hos jentene: "Dette er Tore. Han er litt pervo av og til. *knis* Men han er veldig zøt og god da *sussepå*" Endret 27. mars 2005 av Grundig Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har blink ja, hele ungdomskolen her har det heter mafs greit tidsfordriv hvis det er folk pålågget Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke nå for tiden, men var der før! Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ok. Bare lurte:) Virker som nesten alle har profil der. Veldig mange i min omgangskrets ihvertfall. Kaller meg Nienja der, forresten. Bare til opplysning. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Uten å vite helt hva det er, så høres det ganske desp. ut. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, men jeg har sett hvor mye ekkelt dritt det er der. Var inne på kontoen til en venninne av meg, og der var det ikke akkurat få slibrige meldinger fra eldre menn med næsty avatarer... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Yeah!! ketchezz for tha go! ;D Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Uten å vite helt hva det er, så høres det ganske desp. ut. Hva mener du med det? Lenke til kommentar
Enelya Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, men jeg har sett hvor mye ekkelt dritt det er der.Var inne på kontoen til en venninne av meg, og der var det ikke akkurat få slibrige meldinger fra eldre menn med næsty avatarer... Ja, det er det verste med det. Får masse b-poster fra ekle, gamle menn som vil møte meg Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Nei, men jeg har sett hvor mye ekkelt dritt det er der.Var inne på kontoen til en venninne av meg, og der var det ikke akkurat få slibrige meldinger fra eldre menn med næsty avatarer... Ja, det er det verste med det. Får masse b-poster fra ekle, gamle menn som vil møte meg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe eg blinker ja og har fått poster fra fjortiss jenter om kor fine vofsen min er og en har tilåmed satt meg på venneliste. Jaja. har truffet på flere kjente der da. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Uten å vite helt hva det er, så høres det ganske desp. ut. Hva mener du med det? At det høres litt desp. ut. Det sier seg selv at det er lassevis av 40- og 50-åringer som kun er ute etter jenter "i den rette alderen". Finne seg dame på nettet er more or less unlikely. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Uten å vite helt hva det er, så høres det ganske desp. ut. Hva mener du med det? (neste post) Ja, det er det verste med det. Får masse b-poster fra ekle, gamle menn som vil møte meg It's almost as the logic speaks for itself.. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Det som er nasty på blink er alle de fjortiss jentene som har 40år gamle griser i vennelista si og omvendt. Også står det lissom hos jentene: "Dette er Tore. Han er litt pervo av og til. *knis* Men han er veldig zøt og god da *sussepå*" *rekke opp hånden* ilpostino..? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) jepp tidsfordriv på skolen... kaller meg hovden90 anyway velkommen til forumet enelya Edit: nickname Endret 16. mars 2005 av -FriedDude- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå