Gå til innhold

Fotobok til digitalkamera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lest boka selv. Det kan godt hende at den er blant de bedre på markedet (jeg har ikke lest andre om digitale bilder), og for nybegynnere vil den gi en elementær innføring i det meste.

For de som har forlatt nybegynnerstadiet vil man imidlertid få større utbytte av å lete etter informasjon på nettet. Boka går ikke i dybden.

Jeg ble skuffet over boken, man skulle tro at forfatteren fikk hastverk på slutten. Bla. er "formateringen" av boken dårlig, med store hvite felter på enkelte sider. Skriften er også blåst opp til en større font enn normalt, tilsynelatende for at boken skal fylle opp flere sider. Boken er egentlig ganske kort.

For de som trenger en basisinnføring i "alt" som har med digital fotografi å gjøre, og ikke ønsker å lete frem informasjon på nettet, vil boken utvilsomt gjøre nytten.

MLW

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-28 01:28, mlwirak skrev:

Jeg har lest boka selv. Det kan godt hende at den er blant de bedre på markedet (jeg har ikke lest andre om digitale bilder), og for nybegynnere vil den gi en elementær innføring i det meste.

MLW

Har du boka? Evt. kan du selge den til meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...