Svankmajer Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Naboer var en helt ok film. Ikke noe å rope hurra for, men ikke noe å grine over heller. Flott at det blir laget slike filmer i Norge. Vi trenger det! (OT): Aldersgrensemerkingen fungerer vel egentlig mer som en guide til hva du kan forvente av filmen i forhold til sex/vold/grusomhet o.l. Det er vel ikke mange som punktlig holder seg til aldersgrensen når de passerer en viss alder, og dette tror jeg egentlig er ganske så greit. At 15 åringer ser en 18-års film, tviler jeg på at noen tar skade av. Enig i din bedømming av Naboer. Positivt med slike filmer, så hypen gjorde igrunn ikke noe i dette tilfellet. Det er også mye positivt å hente i filmen, selv om den faller igjennom på nesten hvert annet steg ca. *krasj krasj* Angående 15-16 åringer og film, så må man jo ta i betraktning at det er svært stor forskjell på dem, og at selv om de fleste fikser 18-års filmer helt fint, så er aldersgrensen ment for å gi signaler til de som ikke fikser det. Lala.. S, Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg mener å huske at den var bra. Lenge siden jeg har sett den. Norge er ganske bra på thrillere. Liker Kristoffer Joner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå