Zeph Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Eg synest den var ganske bra, norsk film er i skuddet! Litt wack(snål) og psycho var den, men anbefaler alle å sjå den. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 er det ikke 18års grense på den? har lyst til å se den. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg og, men er dessverre bare 15 år Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 mye off topic snakk, bør kanskje holde seg til tråden.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg syns hele opplegget ble for åpenbart på slutten... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Synes den var litt oppskrytt. Helt grei, men levde ikke helt opp til forventningene etter at anmelder på anmelder hylte om hvor syk filmen var. Og at det satt to damer i midtlivskrise ved siden av meg som snakket om hvor søt Joner var under hele filmen gjorde ikke akkurat opplevelsen fantastisk. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 HAHA...:!: Er det noen som har sett den som kan "anmelde" den? Skrive om handlingen, hva du syns om den, terningkas etc. Og om det VIRKELIG burde være 18'årsgrense Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den 18-årsgrensen kunne godt ha vært fjernet. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den 18-årsgrensen kunne godt ha vært fjernet. Var det ikke verre... :\ Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 Den 18-årsgrensen kunne godt ha vært fjernet. De slår hverandre til blods under en sexscene, det rettferdiggjør en 18-års grense. Den scenen er ganske brutal og forholdene menneskene imellom er ganske forskrudd. Å fortelle om handlingen anbefales ikke. Det skal ingenting til for å ødelegge hele filmopplevelsen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Alt jeg lurer på er hva som er meningen med den filmen? Jeg så den på TV for en del år siden, da var jeg bare et lite barn og ble helt forskrekket Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Alt jeg lurer på er hva som er meningen med den filmen? Jeg så den på TV for en del år siden, da var jeg bare et lite barn og ble helt forskrekket Filmen det snakkes om var ikke lagd da. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Alt jeg lurer på er hva som er meningen med den filmen? Jeg så den på TV for en del år siden, da var jeg bare et lite barn og ble helt forskrekket Filmen det snakkes om var ikke lagd da. Jeg fant ut det Men det var en film som var skummelt lik da, den hette "Idiotene" Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Alt jeg lurer på er hva som er meningen med den filmen? Jeg så den på TV for en del år siden, da var jeg bare et lite barn og ble helt forskrekket Filmen det snakkes om var ikke lagd da. Jeg fant ut det Men det var en film som var skummelt lik da, den hette "Idiotene" Har lyst til å flame deg nå Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Den 18-årsgrensen kunne godt ha vært fjernet. 3872536[/snapback] Uenig. Jeg og, men er dessverre bare 15 år 3847778[/snapback] Likegreit at du venter. Bra film, og synes de sterke scenene rettferdiggjør aldersgrensen Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Fordi om det er 18års grense på en film stopper det vel ikke en å se en film vel? Jeg er selv 14/15år,og det er 18års filmer jeg har flest av.... Filmen i seg selv er ganske bra, sen er sær men bra. Skuespillet er bra, spesielt Joner , som leverer som vanlig. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Det med 18-årsgrense er det nok et veldig fåtall av de over 13 over som bryr seg om. Det eneste som hindrer en 13-åring å se en film med 18-årsgrense, vil jeg tro er en kinovakt hvis man ser en film der. Sjekket nå på min YMDb-liste, og der har 10/20 filmer 18-årsgrense. Noen jeg snakket med sa at det var flere i salen som lo av hvor tåpelig skuespillet og alt var, spesielt i noen av scenene som enkelte mener forsvarer 18-årsgrensen på filmen. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Synes filmen var slik både og, den kunne vert bedre, men til norsk å være så er denne veldig bra! Når det gjelder aldersgrenser så er jeg ikke uenig i 18-års grensen, men alikevel who cares... Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 (endret) Naboer var en helt ok film. Ikke noe å rope hurra for, men ikke noe å grine over heller. Flott at det blir laget slike filmer i Norge. Vi trenger det! (OT): Aldersgrensemerkingen fungerer vel egentlig mer som en guide til hva du kan forvente av filmen i forhold til sex/vold/grusomhet o.l. Det er vel ikke mange som punktlig holder seg til aldersgrensen når de passerer en viss alder, og dette tror jeg egentlig er ganske så greit. At 15 åringer ser en 18-års film, tviler jeg på at noen tar skade av. EDIT: Skriveleif. Endret 21. juli 2006 av Bilet Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 En helt grei film i mine øyne. Ikke blei jeg skuffe, og ikke blei jeg positivt overraska... terningkast 3! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå