Journeyer Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har sett etter noe tilsvarende en stund, endelig har et firma tatt utfordringen. De ser ikke så ille ut, og med tanke på at dette, såvidt meg bekjent, er første generasjons-blokker så er der klart rom for forbedringer. http://www.ocmodshop.com/default.aspx?a=249&p=712 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det var en fyr på XS som lagde et haug sånne og solgte for en 2(?) års tid siden. Ble ikke akkurat en braksuksess da de som skulle trenge det visste de ikke hadde behov for det. Går fint an å guffe på med oppimot 4v aktivt viftekjølt, men da over kortere tidsperioder og med de riktige brikkene. Etter det er det spenningen og ikke varmen som stort sett tar livet av dem. Men det er jo litt barsk å ha vann på minnet da. Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ja jeg mente jeg hadde sett en tilsvarende dog noe annerledes løsning for et par år tilbake men klarte aldri å finne igjen linken. Stilig er det som du sier uansett Lenke til kommentar
Sink Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Det var en japaner (elns) som hadde laga "blokker" til minnet som kunne brukes med ln2 eller tørris Edit: ontopic Det er liten vits å kjøe minnet med vann fordi vannet er mest sansynlig vis er litt varmt. Endret 15. mars 2005 av Sink Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er liten vits å kjøe minnet med vann fordi vannet er mest sansynlig vis er litt varmt. Det er somregel sant. Jeg har noen kobberkjølere på minnet på skjermkortet mest for at det ser pent og barskt ut sammen med vannblokken i kobber... Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare lurer, etter å ha sett på bildene kjøler du ikke bare rammen på ene siden med den kjøleren ? Slik at den ene siden får 0 kjøling mens andre siden får full kjøling. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bare lurer, etter å ha sett på bildene kjøler du ikke bare rammen på ene siden med den kjøleren ? Slik at den ene siden får 0 kjøling mens andre siden får full kjøling. Skikkelige overklokkere bruker single-sided brikker... Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Goophy i siggen din står det jo at vi ikke skal høre på deg da.. hmmmm... on-topic: var jo litt småsnacksi da Lenke til kommentar
Sink Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) Bare lurer, etter å ha sett på bildene kjøler du ikke bare rammen på ene siden med den kjøleren ? Slik at den ene siden får 0 kjøling mens andre siden får full kjøling. Skikkelige overklokkere bruker single-sided brikker... Det er sant men med noen gode ocz VX chipper kommer de også langt. Så vidt jeg vet brukte OPPAINTER ocz VX på sine rekorder. Edit: 3dmark rekorder. Og sorry for OT Endret 17. mars 2005 av Sink Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Blir det krøll på vannet hvis man bruker de derre der eller, det var jo sånn spiral grie inni Lenke til kommentar
ADT Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 De var jo geniale! Ville nok passet godt sammen OCZ sine VoltageXtreme brikker ja Ettersom de allikevel anbefaler aktiv kjøling ved over 3,2V... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå