pee-jay Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hei jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg shuttle, men jeg har et problem, De er små ikkesant, jeg har stort grafikkkort, 6800le (gainward) passer denne inn i en liten shuttle? jeg slet med å få den inn i et midi thower lissom Post noe hvis dere vet noe om denne saken Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 kommer an på hvilken shuttle du tenker på, noen modeller har plass til "store" grafikkkort, Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 tenkte denne kanskje http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300507&cks=SER et annet spørsmål også, passer denne til en vanlig p4 2,4 Ghz? er litt njub når det gjeller sånn c heahe... er denne helt grei eller? Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 prosessorn din passer hvertfall, har ikke helt peiling på skjermkortet, enkleste er å sende en mail til komplett og spørre. visst ikke noen andre her på forumet vet da. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 du kan jo også flytte den til "SFF-barebone og stue-PC" kategorien ? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg har en Shuttle SN95G5 og et Gainward 6800LE. Passer fint det, selv om det blir trangt. Men det er det uansett i en liten Barebone. Det støyer også en del, men det må man nok leve med med en sånn kombinasjon. Lenke til kommentar
pee-jay Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 hehe takker for alle postene, da stoler jeg på der Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Og det kan bli varmt inne i boksen med en P4 i tillegg. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Trådstarter: Både CPU og skjermkort vil passe. Serpensis: Nei det blir det ikke, jeg har en SB61G2V3 hjemme selv og den er iskald. Om du ikke har noe erfaring med produktet kan du bare la være å komme med sånne utsagn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Serpensis: Nei det blir det ikke, jeg har en SB61G2V3 hjemme selv og den er iskald. Den holder altså under 0 grader? Med vanlig kjøling? Imponert. Om du ikke har noe erfaring med produktet kan du bare la være å komme med sånne utsagn. Det har jeg, og P4 blir varme, det er en kjennsgjerning. Og uansett hva du mener, det er MULIG at det KAN bli varmt. Men siden din er iskald, har du åpenbart problemer med korrekt temperaturangivelse. Eller står din i en fryser? Jeg har en Xcube EZ65 selv nå etter å ha byttet ut Shuttle, med et ATI Radeon 9550 og en Celeron 2.4 stående, og der er det konstant over 45 grader i kabinettet, og CPU ligger over 50 hele tiden. Det er mulig jeg er konservativ, men jeg synes det er varmt Så, derfor kjører den topless. Endret 16. mars 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
Alph3z Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Serpensis: Nei det blir det ikke, jeg har en SB61G2V3 hjemme selv og den er iskald. Den holder altså under 0 grader? Med vanlig kjøling? Imponert. Om du ikke har noe erfaring med produktet kan du bare la være å komme med sånne utsagn. Det har jeg, og P4 blir varme, det er en kjennsgjerning. Og uansett hva du mener, det er MULIG at det KAN bli varmt. Men siden din er iskald, har du åpenbart problemer med korrekt temperaturangivelse. Eller står din i en fryser? Jeg har en Xcube EZ65 selv nå etter å ha byttet ut Shuttle, med et ATI Radeon 9550 og en Celeron 2.4 stående, og der er det konstant over 45 grader i kabinettet, og CPU ligger over 50 hele tiden. Det er mulig jeg er konservativ, men jeg synes det er varmt Så, derfor kjører den topless. Jeg har ikke noe annet å si enn: Northwood ( regner med at det er en northwood cpu han har ) Men det er en shuttle vi snakker om her, og som du sier: Den har litt høyere tempraturer enn vanlig midi kabinetter pga størrelsen Endret 16. mars 2005 av Alph3z Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kjøp Sn95G5 eller vent til Sn25p Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Serpensis: Nei det blir det ikke, jeg har en SB61G2V3 hjemme selv og den er iskald. Den holder altså under 0 grader? Med vanlig kjøling? Imponert. Om du ikke har noe erfaring med produktet kan du bare la være å komme med sånne utsagn. Det har jeg, og P4 blir varme, det er en kjennsgjerning. Og uansett hva du mener, det er MULIG at det KAN bli varmt. Men siden din er iskald, har du åpenbart problemer med korrekt temperaturangivelse. Eller står din i en fryser? Jeg har en Xcube EZ65 selv nå etter å ha byttet ut Shuttle, med et ATI Radeon 9550 og en Celeron 2.4 stående, og der er det konstant over 45 grader i kabinettet, og CPU ligger over 50 hele tiden. Det er mulig jeg er konservativ, men jeg synes det er varmt Så, derfor kjører den topless. Må ta fram teskjea mi altså. Har en 2.0GHz northwood i en SB61G2V2 som kjører på 2.8GHz og 1.675v vcore, ved max load holder den 40 grader. Så hva er det du snakker om? Selvsagt, presser man inn den raskeste prescotten og slurver med kjølepasta kan det bli varmt men her er det altså snakk om en 2.4GHz (regner med det også er northwood). DEN VIL ALTSÅ IKKE BLI VARM. For the record har min "iskalde" (iskald er selvsagt bare et uttrykk for at den er kald hvis du ikke skjønte det) shuttle også et 6600GT som genererer en del varme, 54 grader ved idle, nærmere 70 ved load. Allikevel er boksen kald. Kan ikke du da innrømme at din påstand er feil? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Men det er en shuttle vi snakker om her, og som du sier:Den har litt høyere tempraturer enn vanlig midi kabinetter pga størrelsen Hvor får dere sånt tull fra? Se i sig'en min, dette systemet holder 40 grader idle og max 50 ved torture test. Da har jeg ICE-vifta på "low noise" 1600RPM aka "fuckings stille". Alle Shuttle-systemer er designet for å håndtere varme veldig effektivt, og det FUNKER. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) Jeg har da ikke kommet med en påstand utover det at P4 blir varm, og det blir de. Uansett hva du måtte mene, så utvikler noe som bruker strøm varme. Enkel, roteloft-fysikk. Og - i siggen din skryter du av at du har AMD CPU, så da synes jeg det er litt rart at begynner å anklage andre for ikke å ha kjennskap til produkter. Dersom du benekter at en P4 utvikler varme per se, så blir det den nye siggen min Men, når du synes 50 og 70 grader er kaldt, er det egenlig ikke mer å si om saken. Du har jo ikke et begrep om hva varme betyr. Endret 18. mars 2005 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Kjorer selv en eldre model Shubble SB51G med i2.4GHz, jeg syntes det blir varmt, er altid over 50grader. Skulle gjerne ha seett denne tempen enda lavere ned, men dog ei. Bor i Singapore saa det blir nesten umulig det ja. La oss holde oss til topicen skal vi? Det var snakk om Shuttle og et 6800le kort passet itsammen Frankie Singapore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Shuttle og et 6800le passer sammen. Shuttle og et 6800le og P4 passer sammen. Men det kan blir varmt. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jeg har da ikke kommet med en påstand utover det at P4 blir varm, og det blir de. Uansett hva du måtte mene, så utvikler noe som bruker strøm varme. Enkel, roteloft-fysikk. Og - i siggen din skryter du av at du har AMD CPU, så da synes jeg det er litt rart at begynner å anklage andre for ikke å ha kjennskap til produkter. Dersom du benekter at en P4 utvikler varme per se, så blir det den nye siggen min Men, når du synes 50 og 70 grader er kaldt, er det egenlig ikke mer å si om saken. Du har jo ikke et begrep om hva varme betyr. Vennligst les hva jeg skriver. Jeg har et system til bortsett fra det i sig'en. Som sagt holder det 40 grader og det er ved 750MHz overklokk og 1.675v noe som er helvetes bra når man tenker på at det er en shuttle med standard ICE kjølesystem. Er det noen som ikke har begrep på hva varme er så må det jo være deg. 50 grader på det _varmeste_ (2.6GHz xp3500+) er SABLA kaldt. Shuttle takler varme like bra om ikke bedre enn støyende kabinettløsninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 50 grader på det _varmeste_ (2.6GHz xp3500+) er SABLA kaldt. Noen burde aldri slippe ut av gutterommet. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Noen burde aldri slippe ut av gutterommet. Konstruktiv kommentar, du vet åpenbart hva du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå