Lock-Aze Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Vet at topicen suger, men, kunne ikke skrive langt nok. Det jeg er på utikk etter er en vanntank for å sette inn i fronten på kabinettet, noe a-la denne : Aquatube at Altså enten en brakett for feste av f.eks aquatube at, eller aquatube. (må ikke være aquatube, var bare ett eksempel) "problemet" er at jeg har ett : Lian Li PC6277B (Sort) og jeg vil ikke "ødelegge" utseende på dette, ved å sette inn en front som ikke er sort, så det jeg ønsker meg er denne eller en lignende vanntank i sort utførelse som går i ett med kabinettet. Edit : Leif var ute på tur. Endret 15. mars 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
meastp Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du får billig spraymaling på europris Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Du får billig spraymaling på europris Hadde jeg ønska å spraylakkere den, så hadde jeg nok kjøpt spraymaling, problemet mitt er at det ligner ikke grisen når du får den halvveis matte finishen på kabinettet for så å få "speilblankplastikksvart" på braketten, er DERFOR jeg ikke kjøper svartmaling på europris. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva med en plexitank? Kunne også eventuelt satt inn en plexitank, og brukt et vanlig brønndeksel foran, med en utskjæring av et eller annet slag? Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har samme kabinett, og har vært innom samme problemstilling. Finner ikke noe svart deksel til AquaBay, men HAR funnet svart deksel til AquaTube Svart deksel til AquaTube Hvis dette var et alternativ, så er du iallefall kommet litt på vei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå