janfredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei. Kompissen min har et problem med sin: Nokia 6670. Jeg sendte en sang til han på innboksen, det ble lagret i innboksen. Han vil ha den sangen inn til galleriet, altså på minnekortet, men hvordan gjør man dette? Har kikket på "menyen" til filen, men det er ikke noe som hjelper meg der. Takk for svar Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har ikke 6670 eller har prøvd den, men finnes det ikke noe valg som heter lagre lydfil, eller lagre objekt? Om den ble sendt som MMS så kan du kanskje bla nedover på MMSen til du kommer til filen (når du har åpnet MMSen) Da blir kanskje en av valg tastene om til lagre. Slik er det iallefall på mange mobiltelefoner Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 hjalp ikke jornan, men fikk det til.. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvordan da? Er litt nysgerrig jeg. Liker å vite hvordan du fikser ting på mobilene, og når det oppstår et problem jeg ikke vet svaret på, vil jeg gjerne vite det, for da kan jeg litt mer om mobiler Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Du må åpne lydfilen i RealPlayer og stoppe den, og trykke valg også lagre Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Du må åpne lydfilen i RealPlayer og stoppe den, og trykke valg også lagre Skjønner egentlig ikke hvorfor de ikke bare la inn "lagre" med en gang, men men, slik er det.. Ble litt irritert over dette når jeg først testet det på 6600 ( gjøres på samme måte ) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, dumt det der.. Men, fikk det iallefall til Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jepp, litt tuklete og holde på med, men det må man leve med! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dette kan nok også fikses med FExplorer. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Finnes FExplorer bare for Series 60? s80 også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå