Agaroth Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 heisann. jeg har kjøpt et Asus P5GD1 for annen gang (Asus P5GD1) Jeg kjøpte samtdig en P4 prossessor (P4) problemet er at maskinen min booter ikke til BIOS en gang. får ikke opp noe på skjermen, den er helt svart. Trodde først jeg hadde fått statisk elektrisitet på hovedkortet og at det var ødelagt. men da jeg fikk det på nytt fikk jeg samme problem. Jeg bestillte også ny strømforsyning med 24 pins istedet for 20 Pins. er det jeg som gjør noe riv ruskende galt eller er ikke komponentene kompatible? takk Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hmm, hadde akkurat det samme problemet med p4gd1, da viste det seg at kortet ikke støttet 400 fsb, så det er det neppe nå. Men det kan hende du har ett eller annet problem med cpuen? Du har ikke en lokal sjappe i nærheten du kan gi litt penger får å stappe en annen cpu på? AtW Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Nei...men jeg tror jeg skal bytte mainboardet til Abit istedet. I følge www.komplett.no så skal prosessoren min støtte det. Lenke til kommentar
punzel Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg har akkurat samme oppsettet, bare at jeg har 3,2GHZ. Alt funker helt fint for meg? Du har koblet alle kabler og sånt riktig? Kan jo være et "mandags-eksemplar" eller noe sånt.. Men 2 stk da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå