Fritzdoom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei! Er det noen som hvet hvor jeg kan kjøpe en intern USB kabel? Skal brukes på en "Icybox 8-i-1". Kabelen som fulgte med var for kort Må være på ca 30cm. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Biltema eller clas ohlson har vel noe slikt. Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mener du sånn med hovedkort kontakt i en ende og USB "hun" kontakt (til å plugge vanlig USB ting inn i) i andre enden? Lenke til kommentar
Fritzdoom Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Det er en USB-kabel for tilkopling til hovedkort. Se Bildet øverst i bildet på toppen. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10090&side=2 Lenke til kommentar
Launch Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Skjønner... Var nesten det jeg mente, men ledningene er vel loddet fast i den delen som skal stå i kabinettet, eller er det vanlig "han" USB kontakt? Du kan jo klippe orginalkabelen så du har litt lengde å åpne og avisolere ledningene på, og så lodde på en egnet USB ledning bit så den blir lengre. Gjorde det med et WebCam og det fungerer helt fint. Tror det var en gammel printer kabel eller skjerm kabel jeg brukte som forlenger. Lenke til kommentar
Fritzdoom Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 ops... Jeg mente den nest øverste. Den med de svarte kontaktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå