sniff Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei Noen som vet åssen man kan få vekk kvisene? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vente til de går vekk av seg selv Eller klemme dem når de er modne for det. Finnes også sånn salve/krem-ting du kan ha på så de fortere tørker ut. Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kommer ann på grad, men det som hjelper mest er å spise mindre eller kutte helt ut med raskekarbohydrater. Hvis man har veldig ille plager så lønner det seg å oppsøke en hudlege. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Dr. Grevesåpe funker for meg Stemmer også for bilde Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) er det veldig ille og du dreper dem og slikt kan du få kvisearr EDIT: stemmer for bilde Endret 15. mars 2005 av Akiro Curosawa Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ikke klem hardt på de, da lager du sår og arr! vask deg med en hudsåpe ofte, pass på så huden ikke blir iritert. Står sikkert masse om det på div lege sider.. Hjelper kanskje med solarium mener å ha hørt det Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det nå jeg skal si at jeg kun har hatt ÉN kvise i hele mitt liv? You < me Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Har ikke hatt noe særlig med kviser jeg heller. Men husk, ikke plugg på de med skitne hender. Da blir det bare verre! Knip dem som noen sier, eller la de være. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det nå jeg skal si at jeg kun har hatt ÉN kvise i hele mitt liv? You < me Er det nå jeg skal spørre om hvor gammel du er? Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Skyll/vask fjeset i varmt vann på kvelden og når du står opp. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Er det nå jeg skal si at jeg kun har hatt ÉN kvise i hele mitt liv? You < me Er det nå jeg skal spørre om hvor gammel du er? Det er nå jeg skal svare at jeg er 16 år (på fredag), og har vært gjennom den turbulente tiden. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det du gjør: 1.La være å vaske ansiktet. 2.Utsette huden for mye støv og smuss. 3.Spise mye potetgull, snop osv. 4.Vente til kvisene er så gule at de ser ut som gule nonstop. 5.Ta høyre pekefinger og venstre pekefinger og omringe jævelen(e) 6.Klemme som f*** Fra spøk til revolver: Jeg bruker en uttørkingssalve som jeg fikk på helsekosten. Jeg smører det på før jeg legger meg, lar det størkne og trekke inn i huden i ti minutter og avslutter det hele med å skylle det vekk. Deretter tilfører jeg en fuktighetsgivende krem (som er laget spesielt for asiktet). Dette fungerer faktisk, men er du full av zits så vil det nok ta en uke eller to før du ser et tydelig resultat. Men den som venter på noe godt, den venter...? Ja helt riktig, ikke forgjeves! Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er nå jeg skal svare at jeg er 16 år (på fredag), og har vært gjennom den turbulente tiden. Kan godt hende du blir skuffa der. kjenner mange som først begynner å få mye kviser når de begynner på vgs. Så du er ikke trygg enda Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Det er nå jeg skal svare at jeg er 16 år (på fredag), og har vært gjennom den turbulente tiden. Kan godt hende du blir skuffa der. kjenner mange som først begynner å få mye kviser når de begynner på vgs. Så du er ikke trygg enda Jepp hormonene river og sliter lengre enn en tror Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Damn, jaja, det skjer ikke meg. Kjenner mange som har sluppet det - i og med at faren min ikke hadde det, så regner jeg ikke med at jeg får det. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Damn, jaja, det skjer ikke meg. Kjenner mange som har sluppet det - i og med at faren min ikke hadde det, så regner jeg ikke med at jeg får det. er jo ikke verdens undergang er jo ganske valig blandt ungdom... Du får ta det som det kommer om det kommer.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe, er du gal, jeg kunne ikke brydd meg mindre, egentlig. Uansett, nå sporer vi toget tilbake på riktig spor, og kommer med gode tips til hvordan man skal forebygge kviser til han som lurer. Shall we? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Noen som vet åssen man kan få vekk kvisene? Kniv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå