anal_fabet Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 sitter å vurderer å kjøpe Denne men har aldri prøvd å ha slike ting i pcen før. Hva er viktig å ta hensyn til? Hvor mange vifter og lys kan kjøres på en kanal? Hvor mange vifter kan kobles i på en kobling direkte fra strøm forsyninga? Og ikke minst er dette lurt å ha om jeg skal ha lys i pcen og er det kanskje noe bedre kontrollere på markedet til samme pris eller mindre? Jeg har bZerk, 500W, Aluminium, Sort strømforsyning. Raidmax Scorpio Miditower m/vindu Sort kabinett. msi k8n neo2 s939, amd 64 3500+, gainward 6800gt 256mb, OCZ platinum 2*512mb, 2 harddisker og en dvd brenner. for de som vil vite dette. Safer'n denne gangen Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Tror ikke du skal ha problem med overbelastning. En vifte eller lys bruker ikke mys strøm, så du kan trygt koble minst 4 vifter på en molex-kontakt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Null problem! Uansett er det bare å overvåke PSU'n me et program (use the force: google) å teste litt.. Eller ta en liten ca. beregning her: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Bare jeg som ikke kommer inn der? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Ja, jeg kommer fint inn. Den er nede noen ganger. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Merkelig, det er mange som ikke kommer inn, men jeg har ikke noen problemer. Legger inn en ny link, så hvis det er problemer med dette også, så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Jeg kommer også inn uten problemer.. Merkelig! Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 merklig da....jeg kommer fortsatt ikke inn jeg :S bruker dere IE? jeg har prøvd med både opera og mozilla :S men det er vel ikke så viktig Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, bruker IE, har nettopp prøvd på Firefox og Opera (på DELL`en til family`en 4 meter vekk) og den kom inn uten problemer. Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 merkelig da....kommer bare opp sånn at finner den ikke :S men men får prøve litt til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå