Mørbradbiff Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hei, Jeg har bestemt meg å lage meg en hjemmeside ved hjelp av Mambo. Men er ikke sikker på hva jeg skal kalle siden for. Siden skal handle om: elektronikk, xboxmodding, elektro, antenne og parabolanlegg, diverse guider, elektro-regelverk, og mye mer com, net og org kan brukes... (heldst com) Krav: - Navn må være enkel - Man burde kunne forstå hva siden handler om Takker alle kreative personer som legger inn forslag mvh Kristian (<-- ikke si det jeg tror dere vil si!) Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 techforum.*** techfora.*** technet.*** etc. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hva med eltec.com? Jeg har faktisk tenket tidligere på www.eltec.com. men den siden er opptatt ----------------------------------------------------------------------------------------------- Takker for forslagene hit til, håper på flere Lenke til kommentar
Battone Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg foreslår at du går igjennom alle slike navn selv... litt fantasi må man da kunne ha... Min erfaring er at de aller fleste slike .com domener er opptatt, så du må nok være ekstremt heldig for å finne deg et du virkelig liker... Lenke til kommentar
inform Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei Du kan jo søke i databasen til Sedo.no - databasen inneholder 1.6 millioner domenenavn som er tilsalgs Endret 15. mars 2005 av inform Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Hvor er den beste norske siden for å kjøpe et domene uten webhotel? Webhotel har jeg... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Ville bli takknemmelig for flere tips! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 27. april 2005 Forfatter Del Skrevet 27. april 2005 Da ble det www.elsiden.com - enkelt og greit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå