chokke Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Min rogue har blomster og potioner, men finneri kke altfor mye blomster, så hvor fins det masse blomster (ikke AH, men natur)? Lenke til kommentar
TomaToe Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hehe.. søtt.. De er overalt. Levlen på herbsa følger ofte creep lvlen.. Feks: Low lvl herbs som peacebloom og silverleef utenfor ogrimmar. Til Blindweed og fadeleaf i swamp of sorrows... har 270 i herbalism og 253 i alk på lvl 36 nå. Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Du finner mest i night elf landet. Begynner stedet dems. Vet ikke om noen steder i horde verden. Endret 15. mars 2005 av Smog125 Lenke til kommentar
haarod Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 har 270 i herbalism og 253 i alk på lvl 36 nå. Syke, syke mann Neida, men det er en del blomster rundt oasene i The Barrens. Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) For de som lurer på Alliance siden, så er Elwynn Forest, Dun Morogh, Stranglethorn Vale fine steder å plukke blomster Er vel stort sett herbs overalt, men dette er stedene jeg har funnet mest totalt. Siden jeg bare er lvl 38, så veit jeg ikke så ikke hvor man skal gå etter det Endret 15. mars 2005 av ArchEnemY Lenke til kommentar
chokke Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 er horde undead btw. Lenke til kommentar
purpledonkey Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Kommer jo an på hvilken level du er på... Stranglethorn har veldig mye blomster, men det er også mye folk der. Du kan søke på thottbot eller allakhazam etter en spesiell herb hvis du lurer på hvor du kan finne den. Har selv 300 herbalism, 294 alchemy lvl 47 Lenke til kommentar
likferd Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Stranglekelp var den jeg slet mest med å finne, helt til jeg fant ut den kun vokser under vann :!: Er en del i sjøen nært Southshore i Hillsbrad Foothills har jeg funnet ut. Finner det også i Lordamere Lake. Har funnet en del Goldthorn og Liferoot i Arathi Highlands. Tar gjerne imot tips om blomster rundt Gholdtorn i level, siden jeg bruker de nå Lenke til kommentar
visionary Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min rogue har blomster og potioner, men finneri kke altfor mye blomster, så hvor fins det masse blomster (ikke AH, men natur)? Plantasjen sorry kunne ikke dy meg Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ekstra tips: Sjaff deg en UI som heter Gatherer. Den merker alle steder hvor du har funnet blomster på minimap og stort map for den sonen du er i. Veldig, veldig kjekt. Den registrerer også hvor mange du har funnet og spawntime på dem. Hver blomst har sitt ikon, så du kan lett se hvor det var peacebloom og hvor det var bruiseweed. Det er en egen side for UI, men du kan også laste ned filene her http://www.svarten.com/WoW/ (last ned http://www.svarten.com/WoW/SvartenUI-4211_u4.zip for en større pakke med flere addons /UI) Kirikiri Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Min rogue har blomster og potioner, men finneri kke altfor mye blomster, så hvor fins det masse blomster (ikke AH, men natur)? Plantasjen sorry kunne ikke dy meg Haha? Uansett, selv om jeg ikke har Herbalism virker det som om jeg finner en del blomster rundt oasene i The Barrens, og i Barrens generelt. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Bruker gatherer jeg også. Den merker også av hvor man finner chests, veins til mining osv Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) edit: fant svaret selv Endret 16. mars 2005 av tigergutten Lenke til kommentar
TRS Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Arthas tears finnes i Razorfen Downs sør i the barrens (jeg fant dem inne i instancen) Lenke til kommentar
tep0sen Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Mener å huske at silverpine forrest var proppfult av masse kos blomster Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Har funnet en del Goldthorn og Liferoot i Arathi Highlands. Tar gjerne imot tips om blomster rundt Gholdtorn i level, siden jeg bruker de nå I Stranglethorn Vale er det maaaasse Goldthorn, Liferoot, Wild steelbloom, Khadgar`s og Kingsblood. Hvis du vil ha høyere enn disse så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I silverpine er det MYE sliverleaf. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 I Alterac Mountains er det mye Fadeleaf og Winterspring Bloom (Eller noe alà dette, husker ikke navnet helt ettersom det er lenge siden jeg spilte med gnomen min). Er også èn god del med Stranglekelp's i vannet øst for Menethil Harbor i Wetlands. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 jaja, er lvl 12, eller 13, men ihvertfall i begynnelsen. Kommer meg snart til silverpine finner lite earthroot. Og lite peacebloom iforhold til silverleaf. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 ja, da har vi lasta ned herb gatherer. Men skjønte det sånn at man kan se hvor lenge det er til de spawner? Hos meg står det bare count: 1, units blabla = blabla sec. Hvordan kan jeg se når de spawner da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå