Gå til innhold

hvor finnes det mange blomster?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.. søtt.. De er overalt. Levlen på herbsa følger ofte creep lvlen.. Feks: Low lvl herbs som peacebloom og silverleef utenfor ogrimmar. Til Blindweed og fadeleaf i swamp of sorrows...

har 270 i herbalism og 253 i alk på lvl 36 nå.

Lenke til kommentar

For de som lurer på Alliance siden, så er Elwynn Forest, Dun Morogh, Stranglethorn Vale fine steder å plukke blomster :p

Er vel stort sett herbs overalt, men dette er stedene jeg har funnet mest totalt.

Siden jeg bare er lvl 38, så veit jeg ikke så ikke hvor man skal gå etter det :p

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar

Stranglekelp var den jeg slet mest med å finne, helt til jeg fant ut den kun vokser under vann :!:

Er en del i sjøen nært Southshore i Hillsbrad Foothills har jeg funnet ut. Finner det også i Lordamere Lake.

Har funnet en del Goldthorn og Liferoot i Arathi Highlands. Tar gjerne imot tips om blomster rundt Gholdtorn i level, siden jeg bruker de nå ;)

Lenke til kommentar

Ekstra tips: Sjaff deg en UI som heter Gatherer. Den merker alle steder hvor du har funnet blomster på minimap og stort map for den sonen du er i. Veldig, veldig kjekt. Den registrerer også hvor mange du har funnet og spawntime på dem. Hver blomst har sitt ikon, så du kan lett se hvor det var peacebloom og hvor det var bruiseweed.

Det er en egen side for UI, men du kan også laste ned filene her

http://www.svarten.com/WoW/

(last ned http://www.svarten.com/WoW/SvartenUI-4211_u4.zip for en større pakke med flere addons /UI)

Kirikiri

Lenke til kommentar
Min rogue har blomster og potioner, men finneri kke altfor mye blomster, så hvor fins det masse blomster (ikke AH, men natur)?

Plantasjen

sorry kunne ikke dy meg

Haha?

Uansett, selv om jeg ikke har Herbalism virker det som om jeg finner en del blomster rundt oasene i The Barrens, og i Barrens generelt.

Lenke til kommentar
Har funnet en del Goldthorn og Liferoot i Arathi Highlands. Tar gjerne imot tips om blomster rundt Gholdtorn i level, siden jeg bruker de nå ;)

I Stranglethorn Vale er det maaaasse Goldthorn, Liferoot, Wild steelbloom, Khadgar`s og Kingsblood. Hvis du vil ha høyere enn disse så vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

I Alterac Mountains er det mye Fadeleaf og Winterspring Bloom (Eller noe alà dette, husker ikke navnet helt ettersom det er lenge siden jeg spilte med gnomen min). Er også èn god del med Stranglekelp's i vannet øst for Menethil Harbor i Wetlands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...