Zic0 Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Nå har jeg gått gjennom basis og litt til med boke Visual Basic.net av EdbKunnskap.no. Jeg holder på med SQL ennå og har ikke kommet til ASP.NET, men tar jeg ikke feil så kan jeg gå videre med programmeringa. Det jeg vil gjerne lære nå er game programming og Visual Basic.NETs WinSocket. Er det noen som har fine ebooks eller vanlige bøker?? Gjerne noen bøker/ebooks der jeg lærer litt avansert prosedyrer... Takker på forhånd Endret 15. mars 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 WinSock blir ikke brukt (såvidt jeg vet) i .NET System.Net namespace er det nyeste nye, ikke det at jeg har holdt på så mye med nettverk i .NET Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 sant at winsock ikke brukes. visste ikke navnet på det. Men jeg har sett folk lage plugins med VB. Går det ann? Vet du noen guider som lærer sånt? Fint om jeg kunne lage plugins til msn o.s.v Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 (endret) sorry for dobbelpost, men: Nå skal jeg bestille game programming book fra Amazon, men den er på engelsk. Er det noen dere annbefaler som er på norsk? En ting til er at jeg tenker på å lære meg litt avasnert programmering i mellom tiden, med å lage mp3 spillere o.s.v Er det noen ebooks for det? også vil jeg gjerne fortsatt vite hvordan jeg lager plugins EDIT: Nå har det seg slik at jeg har fryktlig lyst å lære meg System.NEt også, men finner ikke no treff på google eller bøker for å lære dette. Sikker på at det heter System.net? Endret 17. mars 2005 av Zic0 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. mars 2005 Del Skrevet 21. mars 2005 Jepp. Kikk heller på http://msdn.microsoft.com og søk der. Hvis du skal lage plug-ins til andre programmer, så er det vel dokumentert der, men skal du lage et program som kan ta plugins, så er det faktisk forbløffende lett i .NET System.Reflection.Assembly og System.Activator brukes til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå