ahaugla Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Hei. Et lite irriterende problem... Når jeg dobbeltklikker på en filmfil blir denne automatisk vist på min tvskjerm, samt på dataen (clone). Men hvis jeg rører på musen de 1-3 sekundene det tar fra jeg klikker til filmen starter i videoavspilleren, så blir bildet jeg ser på tv'n opprevet, litt mindre enn det en kodet kabelkanal ser ut på tv'n. Eventuelt blir bildet delt opp (som i et puslespill) og blir ikke satt rett sammen igjen.. Da pc og tv står i 2 ulike rom er det ganske irriterende å starte en film, for så å finne ut at en må gå tilbake til pcrommet for å starte filmen en gang til. Hvorfor er det sånn, kan jeg gjøre noe med det? Mer info for interesserte: Dette gjelder alle filmer alltid, uavhengig av videoavspillingsprogram, og uavhengig av hvilke codec jeg har benyttet (til nå i hvert fall) Jeg har ikke mulighet til å oppdatere skjermkortets driver (bruker 27.2 versjon da nyere versjoner av drivere til mitt gforce4 460 ikke "snakker rett" sammen med mitt hovedkort, socket A. mister da muligheten til å se pc'n på tv'n - det er en helt annen historie!) Takker på forhånd på svar! Endret 15. mars 2005 av ahaugla Lenke til kommentar
ahaugla Skrevet 21. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2005 (endret) Jeg hadde ikke dette problemet for et år siden, det vanskelige er vel derfor å finne ut hvilket program som gjør at dette skjer. Endret 21. mars 2005 av ahaugla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå