McLuddis Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hvorfor? Satt her og ante fred og ingen fare, mens jeg leste nyhetene på bt.no, da HOOTSELEG PLOOTSELEG drar det igang noe j**lig skråling fra høyttalerne mine... Jeg skjønte ingenting, hva f*en var det liksom...? Jaja, wootevva tenkte jeg og fortsatte min ferd nedover siden. Brått som f*en fyrer den igang igjen med en helt annen lyd...!! Tok noen sekunder før jeg skjønte, at musa mi utløste dette hver gang den streifa over en reklame banner (disse, tilsynelatende usynlige feltene, jeg aldri før egentlig har lagt merke til). Så ved å skremme meg (og ikke minst, irritere meg noe grenseløst), mista bt.no en leser, og møller bergen og Leca har funnet verdens mest effektive måte å bli kvitt kunder på... Måtte de brenne lenge i ******** mvh Joar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 HOOTSELEG PLOOTSELEG :!: Jeg sendte klagemail til ansvarlig redaktør i VG.no en gang, fikk aldri svar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Send mail og fortell dem om at de nå har mistet deg som leser grunnet denne reklamen. Gjør mange nok det, tenker de seg nok om to ganger før de gjør samme feilen igjen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg hadde anlegget litt høyt på (hadde hørt på musikk).. Drar musen over Jamba reklamen på itavisen.no.. ingen gøy opplevelse.. og, ja.. den frosken ja.. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 bakemesterharepus...jeg føler med deg, den itavisen reklamen er skrekkelig. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hater den jævla Jamba-frosken jeg også... Hvorfor er det kult å ha en person med heliumstemme som mumler et-eller-annet som ringelyd? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hater den jævla Jamba-frosken jeg også... Hvorfor er det kult å ha en person med heliumstemme som mumler et-eller-annet som ringelyd? Fordi det ikke er det, kort og greit. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 hvis du skal slutte å lese BT.no pga de reklamene kan du vel slutte å lese alle nettaviser.. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 HOOTSELEG PLOOTSELEG :!: :!: *2 Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ja, den som har funnet om nettreklame med lyd burde... Huff! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå