Lucas Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Har da funnet ut jeg ville modde tastaturet, liker å ha det mørkt på rommet + ett LAN must Etter å ha sett en tråd her på forumet, fant jeg ut hva jeg ville, men problemet var at jeg har ett nyere tastatur enn det andre. Derfor vil det si, mye mer jobb, mye lengre tid (noe som passer fint mens jeg venter på at pakken skal komme i posten) Planen er å legge neon-wire under tastene, har bestilt rød og blå, så vi får se hva vi får til ! Først kan jeg jo si hva som vil ta tid ! http://img206.exs.cx/img206/4143/sammenligning9sx.gif Pusset - ikke pusset Hvis du ikke forstår, så pusser jeg ned "kantene" på tastene der wiren skal ligge ! Jeg er kommet til tast "D"(iløpet av 1 1/2 time) og har da myyee igjen, men håper å få tatt en del ikveld. stay tuned ! (kommer med en update ikveld tror jeg ! Men jeg får ikke wiren før Mandag mest sannsynelig :/ Endret 17. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 blir sikkert bra! , men thumbnailene dine funker ikke.. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 æsj, ok ! fixet direkte link ! bildet er 400X300 så vidt jeg husker ! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 (endret) Du har glemt en ] = , eller så skal det bli interresant å følge med EDIT you beat me by a sec.. Endret 15. mars 2005 av TheMatrix Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Gleder meg til det er klart:D Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 15. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2005 Er nå nesten ferdig med _bokstav_ knappene, og da er det ikke så mange igjen, skal se om jeg blir ferdig med pirke arbeidet ikveld, så blir det bare å vente på posten Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) Tar resten av tastene når jeg kommer fra skolen idag ! kommer med bilder da ! Endret 16. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 kult....blir nok veldig bra skal u se Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Gleder meg til å se bildene... Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) UPDATE ! Ja da er det dagens update ! kommer sikkert en ikveld også ! Jeg har ett par bilder ! vel, dere vil nok merke at det er litt skjevt. eller oppfatte det som stygt ATM, men det er akkurat det samme og skrive med ! (merker altså ingen forskjell) Hittil har kommet til "F" tastene (F2,F3 osv) ! Er spent på hvordan det blir med lysene Pussingen er ikke det enkleste (bruker dremmel) og det er ganske kalt der jeg holder på så det kommer nok litt extra skjelving med i laget http://i137.exs.cx/img137/782/tastmod0068ds.th.jpg http://i137.exs.cx/img137/782/tastmod0068ds.th.jpg De knappene som mangler, var skjeve og skal derfor pusse de litt ! Selve dekslet dere ser, er ikke gjennomsiktig (noe dere ser) men, det skal jeg fixe så mer effekt Å venne seg til tastene er en smak saks ! jeg merker ingen forskjell akkurat nå ! Og ! posten ble plutselig 1 dag RASKERE enn normalt ! så jeg får pakken IMORGEN med neonwiren ! Endret 16. mars 2005 av Lucas Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 blir bra dette men jeg skjønner ikke at du orker å pusse ALLE de tastene hehe Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Oioioi. Noen har noe å gjøre ja! Kan bli kult dette! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 Takker håper det blir pent da ! fixet direkte link til bildene, nå har jeg ikke så mye igjen ! har num-lock tastene og de tastene i det området ! Det er mye pirk ! Jeg synes selv at skrive opplevelsen blir bedre Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 17. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2005 Update ! Ja da har jeg fått wiren, og har startet å lime den fast med limpistol, angrer litt på det siden lim pistolen er litt stor, men slik ser det ut akkurat nå. Dette har jeg gjort så langt: Kommer med update senere ! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 blir bra vettu *imponert og missunelig over dine kunnskaper * Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Dette blir nok bra ja. Husk å få ut noen bilder når du er ferdig. (i mørket) Lenke til kommentar
Rune_ Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Hmm, har litt lyst til å gjøre samme jeg med rød neonwire... Det hadde vært fett i svart tastatur. Siden jeg har rød vifte i shuttlen, rødt lys under musa Rød skjerm når jeg får lakkert den, Rød shuttle når jeg får lakka den osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå